piątek, 10 sierpnia 2018

Bajki o miłości na dobranoc

This feature is not available right now. Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam. Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal. Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony, że nie usłyszał nawet wołania o pomoc.


Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu. Dobranoc Skarbie moje, pragnę zawsze być we dwoje, dotykaj, przytulaj, całuj i miłości mi nie żałuj.

Jutro znowu się spotkamy, o głupotach pogadamy, a wieczorem przyjdzie czas, gdy pożądanie pochłonie nas. Pamiętaj moje serduszko bije jedynie dla Ciebie, bo przy Tobie czuje się jak w niebie. Najpiękniejsze wiersze o miłości.


Niech twój sen się bajką stanie, I niech słodko trwa twe spanie. Zamknij oczka mój kochany, Bo już świat ukołysany. Opowiedz mi bajkę na dobranoc, którą zaczarujesz swoją magią i pozwolisz, aby ożyła. Bajki o miłości między ludźmi.


O tego rodzaju miłości warto nie tylko mówić. Taką miłość najlepiej pokazywać na swoim przykładzie.

Każdy dzień przynosi wiele okazji, by to zrobić, a umysł ludzki jest na tyle genialny, że z pewnością podpowie, jak to robić. Trzeba tylko o tym pamiętać, a co lepiej zapada w pamięć, jak. Tęczowy most – bajka o miłości Gdzie się zaczyna i kończy tęcza – Mamo, mamo, patrz jaka ogromna tęcza! Ciekawe, gdzie się zaczyna i gdzie się kończy – zastanawiała się na głos, wciąż czekając na przyjście mamy. Drobny deszczyk zdążył już nieco zmoczyć jej włosy, ale co tam.


DOSTATEK, MIŁOŚĆ I SUKCES Pewna kobieta podlewała rośliny w swoim ogrodzie, kiedy zobaczyła trzech staruszków, z wypisanymi na twarzy latami doświadczeń, którzy stali naprzeciw jej ogrodu. A rano zbudź się po słodkim śnie, Żeby zaraz do mnie przytulić się, A ja teraz powiem, że bardzo Kocham Cię. Ja myślę o Tobie i zasnąć nie mogę. W snach pięknej nocy Mój głos Cię otoczy I powie na uszko -Dobranoc serduszko.


Tego że cię pokocham Że w końcu postawię na swoim. Erotyk to też opowiadanie o miłości. Post został pochwalony razy: Powrót do góry: ceone Tygrysek. Wierszyki na dobranoc, smsy na noc.


Strona zawiera gotowe teksty i wierszyki na dobranoc. Bogaty zbiór pomoże Ci w wyborze odpowiednich miłosnych wierszyków na dobranoc. Było raz stare majestatyczne drzewo, którego gałęzie rozpościerały się ku niebu.


Gdy kwitło motyle rozmaitych kształtów, barw i rozmiarów przylatywały i tańczyły wokół niego. Gdy rodziło owoce przylatywały do niego ptaki z dalekich krajów.

Jego gałęzie były jak ramiona wyciągnięte na wietrze. Całe wyglądało tak cudnie, tajemniczo i pięknie. Za siedmioma lasami i siedmioma górami żyła sobie dziewczynka Malwinka.


Nie miała ani mamy, ani taty. Zaopiekowała się nią dobra pani- Eulalia, która mieszkała na skraju lasu. Postanowiła okazać ukochanej babci multum miłości. Codziennie ją przytulała, mówiła, że ją kocha, że jest dla niej bardzo. Kocham Cię bardzo Słoneczko Ty moje, Moje serduszko jest tylko Twoje, Powiem Ci jeszcze Koteczku skrycie, Że jesteś miłością na całe me życie!


Gdy łóżko rozkładasz i do snu się układasz, spójrz na gwiazdy świecące na niebie i pomyśl, że każda z nich to pocałunek ode mnie dla Ciebie Życzę Ci nocki cieplutkiej. Wyobraź sobie, że leżę obok Ciebie i tulimy się do siebie i ciumamy się słodziutko a potem zasypiamy. Dzięki telefonom mamy możliwość ciągłego kontaktu, nie tylko głosowego, ale także poprzez przesyłanie SMS-ów. Moda na wysyłanie SMS-ów na dobranoc zaczęła się wiele lat temu, jednak trwa do dziś.


Zobacz najpiękniejsze SMS-y na dobranoc dla chłopaka od serca, dla niego i dla niej. Bo me życzenia są ze szczerej miłości. Zanim pójdziesz spać, Chcę Ci coś miłego dać,.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty