środa, 20 czerwca 2018

Prawdziwe wyznania miłosne

Wyznanie miłosne - Ponad wszystko kocham Cię! Kiedy kocha się drugą osobę nie zapomina się o niej w Dniu Zakochanych, ale i także w każdym innym dniu. Na życzenia zawsze jest czas, trzeba tylko chcieć o nich pamiętać.


Nagle potrafiłem się cieszyć z tego iż wstaję rano. To myśl w mojej głowie, która wzbudzała delikatny uśmiech. Dawała ten impuls w sercu, który pobudzał do działania. Cały czas uwielbiam Twoje szczere i prawdziwe zainteresowanie moja osoba jaką jestem naprawdę, ciągłe odkrywanie siebie nawzajem.


Cytaty, złote myśli, aforyzmy i przysłowia powstają na jej cześć niemal każdego dnia. Najpiękniejsze złote myśli i cytaty o miłości towarzyszą nam od wieków. Powstają również memy o miłości. Wybraliśmy dla was najpiękniejsze cytaty o miłości. Ich życie zawsze obfitowało w konflikty i nieporozumienia spowodowane różnicami.


Prawdziwe wyznania miłosne

Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość! Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja. Widmo przeszłości, które często objawia się w najmniej oczekiwanych momentach. Na terapii poradzono mi, abym wyrzuciła z siebie wszystko: złość, gniew, wszystkie myśli, ale mam problem z rozmową z ludźmi. Wiersze miłosne to jeden z najpopularniejszych sposobów okazywania uczuć - skradną serce nawet najbardziej nieśmiałej osoby.


Oto najpiękniejsze wiersze miłosne dla niej i wiersze miłosne dla niego. Wykorzystaj je i wyznaj w ten sposób swoje uczucia! Możesz mieć pewność, że zaskoczysz tym gestem ukochaną osobę! A tak na poważnie, to wyznanaia miłosne wole te realne i prawdziwe jak śnieg w zimie, czy żniwa w sierpniu, a nie te w książkach. Może nie tyle wyznanie, co cały obraz miłości najbardziej podobał mi się w książce Milana Kundery Nieznośna lekkość bytu.


Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość. Jury urzekły słowa Anny Andrzejak: „Moja miłość to uczucie bezpieczeństwa, świadomość, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie, kiedy już sama sobie nie radzę. Szczerość relacji, bez kręcenia, cichych dni i. Miłosne smsy, teksty miłosne, wierszyki miłosne na dobranoc. Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem.


Pokochałam oczy Twe I chcę patrzeć tylko w nie. Choć spojrzenia chwilę trwały Podobałeś mi się cały. Wszystko Twoje miłe jest, Każde słowo. Właśnie dociera do mnie, jak bardzo przeżarł mnie egoizm- jak bardzo straciło na znaczeniu dotychczasowe życie, ludzie i normalny świat.


Jestem tylko ja i moje pragnienie. Ten, kto przeżył miłość w amoku, pożądanie te prawdziwe, zaślepienie pragnieniem bycia z kimś, ten wie i rozumie, o czym piszę. Jakich więc należy użyć słów, aby pokazać ukochanej osobie, że jest tą jedyną, tą najważniejszą i tą, dla której jesteśmy w stanie pisać wiersze? Okazuje się, że w tej kwestii mamy całkiem niezłą wyobraźnię. Oto wyznań, które każdego powalą na kolana.


Chory tylko z miłości do Ciebie Jakże miłej i nieskończonej Troszkę szalonej, lecz niezwyciężonej Słodkiej jak kropla czerwonego wina Wieczna bo jest prawdziwa. Myślałam, że budujemy prawdziwą relację. Okazało się, że to tylko złudzenie. Z życia wzięte Zostawił mnie, bo nie byłam wystarczająco dobrze urodzona.


Ale ja nigdy nie przestałam go kochać. Co roku kilka dni przed dniem moich urodzin robię sobie podstawowe badania krwi, mammografię, cytologię itp. Dzięki temu czuję wewnętrzny spokój, że wszytko z moim zdrowiem w porządku.


Niestety moja mama miała inne zdanie na ten temat - nie robiła badan kontrolnych w ogóle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty