czwartek, 14 czerwca 2018

Funclub kierowcy

Dziś wróciłem z FUNCLUB z festiwalu piwa w Berlina, nie chce się tu rozpisywać bo nie w tym rzecz ale wielkie podziękowania dla ekipy autokaru Akierowcy rewelacja pomimo wyjazdu na jeden dzień i dziwnych godzinach dla nich w pracy pełna kultura, styl jazdy i wygląd super uprzejmość super. Każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców. Aby podróż przebiegała sprawnie i bezpiecznie. Nasi kierowcy odbywają regularne badania zdrowotne oraz kompetencyjne.

W szeregach działu transportu pracują jedynie wykwalifikowani pasjonaci z wieloletnim doświadczeniem. Funclub Wypoczynek i zwiedzanie autokarem. Nasi rezydenci udzielą Ci wszystkich odpowiedzi, nasi piloci opowiedzą o każdym miejscu, nasi kierowcy pomogą z każdą walizką.

Wakacje to czas na relaks i odpoczynek, na zabawę i szaleństwo, na zwiedzanie i doświadczanie, na przyjemności. Uczestnicy wycieczki podróżowali autobusem biura podróży FunClub z Poznania. Ciągłe komentarze tego kierowcy były skrajnie nie do przyjęcia, personalne uwagi że jestem tępy czy głupi nie powinny mieć miejsca.

Funclub kierowcy

Ponadto kierowca po tym jak na niego nakrzyczałem, że nie życzę sobie takich uwag i takiego traktowania zaczął na mnie krzyczeć i oskarżać o przemyt. W Chorwacji wszystko bylo bardzo fajnie, ale gdybym planowala tam jechać to tam wykupiłabym wczasy. My z rodzina chcieliśmy zwiedzić Hiszpanie. Na ta chwilę zakonczylam podróże z biura FunClub moze kiedyś mi sie zmieni, ale teraz nie mam ochoty nawet zobaczyc czym beda kusic października.

Wypoczynek ze zwiedzaniem, wyprawy egzotyczne, wycieczki objazdowe - dla singli, seniorów, szkolne i rodzinne. Wybierz idealne wakacje dla siebie! Otóż: 1) Pierwsza i najgosza sprawa to kierowcy- imiona zapamietane to Tomek i Rafał- wulgarni, pełni pretensji, traktujący pasażerów jak uczniów podstawówki- mówią podniesionym tonem głosu, zattrzymuja się w miejscach gdzie jest jedna toaleta lub nie ma jej wcale i mówią to nie mój problem. Zastanawiałyśmy się z koleżankami, czy przechodzą jakiś casting. Kierowcy najlepsi z jakimi jeździłam.

Bartek przypadł nam do gustu. PRZEWODNICZKA- PILOTKA ANIA WSPANIAŁA. Stawała na rzęsach żeby wszystko było dobrze.

Zobacz działania podjęte przez osoby, które zarządzają jej zawartością i ją publikują. Wypadek autokaru biura podróży FunClub z Poznania wydarzył się przed godz. Serbii na trasie Subotic - Nowy Sad.

Autobus jechał z Grecji do Polski. Dzisiaj chyba już przestawiliśmy się na czas chiński. Wybór krotnie większy niż w poprzednim hotelu, o jakości nie wspomnę.

Taksówkę na lotnisko zamówiliśmy na 10. Jesteśmy biurem podróży z własną flotą autokarów. Film prezentujący naszą najnowszą Scanie PB Royal Class. Jest to nasz autokar, natomiast autokar klasy Royal. Wygodne i bezpieczne autokary o podwyższonym standardzie sprawią, że podróż zamieni się w przyjemny relaks.

Każdą wycieczkę dla seniorów umilają nasi doświadczeni i pomocni kierowcy, zawsze świetnie poinformowani piloci i doskonale zorganizowani rezydenci. A podawanie przez biuro, że kierowca jechał jako nie kierowca, tylko wczasowicz, to tani chwyt, żeby prokuratura się. Historia nadesłana przez: Marzena Pudełko Bułgarski kierowca autobusu Wakacje w Bułgarii Św. Włas spędzaliśmy ze znajomymi. Któregoś popołudnia postanowiliśmy zrobić sobie wycieczkę do Nessebaru.

Udaliśmy się więc na autobus. W autobusie osób to turyści z Polski. Informacje o zarobkach, kadrze zarządzającej, atmosferze ! Jeśli widzisz ten komunikat oznacza to, że twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę skryptów javascript.