poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Na kogo można zarejestrować samochód

Na kogo można zarejestrować samochód

Pytanie: na kogo zarejestrować samochód (główny właściciel) i kto powinien być współwłaścicielem, by skorzystać ze zniżek taty, aby jednocześnie mi zaczęło już naliczać zniżki? Zależy mi na każdym groszu, więc doradźcie mi proszę na kogo lepiej zarejestrować? Na siebie czy na ojca, który ma zniżek? Na kogo zarejestrować samochód?


Jest to moje pierwsze auto i mam lat więc jeśli chodzi o ubezpieczenie to będę miał zwyżkę. Na ojca nie zarejstruję bo się nie zgodzi. Czy opłaca się rejestrować samochód.


Chciałem kupić pierwsze auto ale zarejestrować je na mnie i mamę z powodu zniżek tylko sprawa wygląda tak że rodzice biorą rozwód i czy. Czy wiesz, w jakim przypadku rejestracja samochodu na firmę jest niezgodna z przepisami oraz czy prywatny samochód można wykorzystywać w działalności? Kiedy samochód może stanowić środek trwały w firmie?


W artykule wyjaśniamy kiedy jest to możliwe! Od Nowego Roku możemy zarejestrować pojazd także przez Internet. Często więc stajemy przed dylematem, na kogo zarejestrować pojaz aby wynieść z tego jak najwięcej korzyści. Samochód na firmę Podejmując decyzję o wyborze właściciela pojazdu pod kątem wysokości składek ubezpieczeniowych, warto pomyśleć o rejestracji na działalność gospodarczą. W zależności od rodzaju działalności i. Jak sprawdzić na kogo zarejestrowany jest samochód - Forum ogólne - Dyskusja ogólna - Forum Norwegia - Jak sprawdzić na kogo zarejestrowany jest samochód.


Można smsem sprawdzić , ale słyszałam też , że jest jakaś strona internetowa. Jest taka strona NA PEWNO jednak na ten moment nie powiem Tobie jaką ma nazwę. Można wybrać miasto rejestracji, ale jest to mocno ograniczone.


Jeśli korzystający zamierza dalej użytkować wykupiony samochó to powinien przerejestrować go na siebie. Na szczęście w ramach tego samego województwa nie ma konieczności. Auto rejestrujemy we właściwym dla naszego miejsca zamieszkania wydziale komunikacji starostwa powiatowego albo miasta na prawach powiatu. Jeszcze inaczej wygląda rejestracja samochód sprowadzonego z zagranicy. Jedne czytają literalnie prawo o ruchu drogowym gdzie jest napisane, że pojazd rejestruje Starosta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania, inne zaś za miejsce zamieszkania uznają.


Jak zarejestrować samochód na adres zamieszkania? Czy żona może go zarejestrować za mnie w Wydziale Komunikacji? Kupiłem pojazd nowy na siebie.


U mnie wystarczy samo upoważnienie, nawet mają specjalny druk coby kliennci nie musieli za bardzo szarych komórek wysilać. Ale na wszelki wypadek zadzwoń do swojego WK. Aby zarejestrować samochó trzeba udać się do wydziału komunikacji starostwa powiatowego lub miasta na prawach powiatu, odpowiedniego do naszego miejsca zameldowania.


Nie trzeba się fatygować osobiście, można skorzystać z pomocy innej osoby, ale trzeba jej wystawić pełnomocnictwo. Czy prywatny samochód należy przerejestrować na firmę, aby zaliczać do kosztów wydatki z nim związane. Założyłem działalność gospodarczą i rozliczam się na podstawie pkpir. Jako osoba prywatna posiadam samochód osobowy.


Oświadczeniem wprowadziłem go jako środek trwały do prowadzonej działalności. Czy można zarejestrować samochód na osobę nie posiadającą prawa jazdy? Myślałam z chłopakiem nad kupnem auta by było nam łatwiej. Obecnie siedzę i pracuję za granicą by na nie zarobić. Nie mam prawa jazdy ale chciałabym żeby samochód był zarejestrowany na mnie z wiadomej przyczyny.


Czynni podatnicy VAT, nabywając samochód osobowy, mają prawo do odliczenia podatku VAT, w limicie proc. Podstawą odliczenia jest faktura wystawiona na imię i nazwisko przedsiębiorcy lub na firmę, w przypadku spółki cywilnej, wraz z adresem oraz z podaniem numeru NIP. W Holandii te dowody są plastikowe i wyglądają jak karta do bankomatu.


Do dziś go nie znalazłem i nikt go nie zwrócił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty