poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Masz nieodebrane połączenie od użytkownika tego numeru play

Nieodebrane połączenia znalazły się nawet na naszych redakcyjnych telefonach. O zagrożeniu ostrzega również sam operator. Masz połączenie z tego numeru? Pod żadnym pozorem nie oddzwaniaj na ten numer! Na celowniku są abonenci sieci Play, ale nie oznacza to, że użytkownicy innych sieci mogą spać spokojnie.


Jeśli masz jakiekolwiek informacje o tym kto dzwonił z tego numeru telefonu, podziel się nimi ze społecznością serwisu Ktoto. Napisz w komentarzu kto dzwonił, w jakim celu, z jakiej firmy, o jakiej porze i wszelkie inne dane jakie tylko posiadasz. Kolego nawet nie zdążyłbyś odebrać tego połączenia. Play odłączyło mi numer od moich zarządzanych w Paly(ok. tygodnie temu). Numeru co prawda nie używałem, ale miałem go na siebie zarejestrowany i jeszcze ważny (połączenia przychodzące).


Dzisiaj chciałem dodać ten numer do moich innych w Playi nie mogłem. Tematy o nieodebrane połączenie, Siemens M35. Po odebraniu połączenia zaczyna pikać i wyłącza się. Czy Motorola vma listę nieodebranych połączeń?


Nie można się połączyć ani odebrać połączenia. Nie zapisuje nieodebranych połączeń. Od jeszcze dłuższego czasu mam problem z jakąkolwiek komunikacją za pośrednictwem tej sieci. Gdy uda się połączyć tak, że obie strony komunikacji się słyszą po sekundach połączenie zostaje zerwane. Mamy recenzje a opinie do tego numeru.


Numer telefonu powinien być komórkowy. To jest poczta głosowa PLAY, połączenie jest darmowe. Właśnie sprawdziłam na swoim telefonie. Usługa zgłoszone przez wodnik7poczta głosowa play. Zobacz jak łatwo sprawdzić kto dzwonił z nieznanego numeru.


Sprawdź co to za numer telefonu komókowego lub stacjonarnego który do ciebie dzwonił. Baza numerów telefonów online. UKE ostrzega przed dziwnymi, nieodebranymi połączeniami z zagranicy. Ktoś wykorzystuje naszą nieuwagę abyśmy oddzwaniali na nieznany numer. Jeśli nie spodziewasz się telefonu z zagranicy i nie jesteś pewien numeru osoby, która próbowała się dodzwonić do ciebie to lepiej nie oddzwaniaj.


Oszuści najczęściej zostawiają nieodebrane połączenia w nocy. Jeśli masz wiele numerów w Play, wspólnym kontem dla nich zajmie się Obsługa Klienta. Jeśli Twoja karta SIM jest aktywna i masz aktywne połączenia przychodzące, możesz założyć bezpłatne konto w serwisie Play24.


Jeżeli Administrator tego nie chce, może w Playzablokować dostępy poszczególnym użytkownikom. Dzwoni a przy oddzwanianiu od razu włącza się poczta głosowa albo po dwóch sygnałach również przełączanie na pocztę. W przypadku podjętej próby oddzwonienia pod ten numer automat mówi nie ma takiego numeru.


Jak nie ma, skoro mam nieodebrane połączenie z tego numeru. Ja też mam probem z Play i Tunezją. Miałem zablokowane wszelkie w kraju przekierowania na pocztę głosową itp. Play naliczył mi opłatę za wszystkie połączenia nieodebrane w Tunezji twierdząc że przekraczając granice kraju poczta jest automatycznie włączana(ciekawe gdzie jest taki zapis).


Połączenie z Play lub z poza Play Dlaczego nie jest wyświetlany numer telefonu ODPOWIEDZ: Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, dotyczące połączeń przychodzących. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że w sieci Play rejestrowane są zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące dla danego numeru. Czyj to numer telefonu - zobacz jak łatwo sprawdzić kto dzwonił do Ciebie z nieznanego numeru telefonu. Wyszukiwarka informacji o nieznanych numerach. Na wyświetlaczu pojawia się znacznie dłuższy niż zwykle rząd cyfr.


Telefon dzwoni najczęściej w środku nocy. Jeśli odbierzemy lub oddzwonimy, przy kolejnym rachunku może nas czekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty