poniedziałek, 8 stycznia 2018

Związek z obcokrajowcem rodzina

Myślę jednak, ze związek z obcokrajowcem, w dodatku z tak odmiennej od europejskiej kultury wiele mnie nauczył. Jakie są trudności związane z byciem w związku z obcokrajowcem? Co jest największym problemem?


Dlaczego się przeprowadziłam? Z wypowiedzi kobiet można wywnioskować, że zaniedbywanie dotyczy także sfery damsko-męskiej.

Polacy nie prawią kobietom komplementów, nie traktują ich jak księżniczek i rzadko mówią o swoich uczuciach. Być może dlatego wiele kobiet decyduje się na związek z obcokrajowcem. Mój chłopak jest Włochem i codziennie interesuje.


Wcześniej czy później każdy myśli o założeniu rodziny. Mieszane związki to wspaniała szansa dla naszych dzieci, które już na samym starcie mają możliwość posługiwania się dwoma językami i poznają życie przez pryzmat różnych kultur. Recepta na udany i szczęśliwy związek z obcokrajowcem?


Związek z obcokrajowcem to wyzwanie. Nie będę więcej komentować powyższych zawiłości.

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na to, że związek z obcokrajowcem to często wyzwanie. Owszem, każdy związek wymaga pracy i wzajemnego docierania się. Jednak, kiedy jesteśmy w związku z kimś z innego kraju, musimy uczyć się jeszcze więcej. Nie odkryję Ameryki mówiąc, że w związku z obcokrajowcem niesamowita jest możliwość poznawania innej kultury.


Ja w moim chłopaku najbardziej kocham mamaligę. Jaki to ma związek z tematem i obcokrajowcem? Otóż poznałam tam całkiem uroczego duńczyka.


Cały czas jesteśmy razem chociaż przyznaje zdarzają się różne dziwne sytuacje typu, że powie coś nie tak w barze. Tak poza tym to nie widzę, żadnych przeszkód i jak ten obcokrajowiec Ci się podoba to moim zdaniem naprawdę warto. Moze podyskutujemy wiec o roznicach kulturowych?


A moze o zaskakujacych podobienstwach? Ja mam meza obcokrajowca z Wloch i jestesmy razem juz ponad lat, w tym lata malzenstwo. I jestesmy bardzo szczesliwi. Roznice pewne sa, na samym poczatku musielismy troche sie podocierac, ale. NA ile wszelkie roznice :jezyk czasem zycie w kraju, ktorego jezyk.


Małżeństwo z osobą pochodzącą z dalekiego i obcego nam kręgu kulturowego, może spotkać się z brakiem akceptacji rodziny i przyjaciół oraz nieść ryzyko niepowodzenia. Może być jednak również fascynującą przygodą oraz szansą na długi, szczęśliwy związek.

Nie zawsze jednak spotykają się one z przychylną opinią innych Polaków, którzy nieraz zarzucają im, że związały się z „czarnym” czy „ciapatym”. Zapytałam kilka znajomych Polek, które w Anglii zdecydowały się na związek z obcokrajowcem, o to, jak sprawa ta wygląda z ich perspektywy. Na szczęście znalazłam sobie Włocha z północy - doskonały kompromis z włoskim charakterem, z Włoch, ale rudy, blady i piegaty! Los wygrany (albo przegrany, zależy jak mocno się pokłócimy ;)) na miłosnej loterii, a niedługo stukną nam lata ślubu.


Odpowiedź na pytanie czy związek z obcokrajowcem ma sens jest krótka. Jak wyglądają związki Polek z obcokrajowcami? Inna rasa czy narodowość partnera wciąż jeszcze często są punktem wyjścia komicznych historii o rodzinach zszokowanych wyborem córki. Masz rację, związek z obcokrajowcem jest bardzo intrygujący - rozmowy (rozmowa jest bardzo ważnym elementem każdego związku, a tak bardzo jej czasami brakuje w wielu, prawda?)w różnych językach :), łączenie kultur i ich poznawanie. Chciałabym zawrzeć związek małżeński z obcokrajowcem – obywatelem kraju spoza Unii Europejskiej.


Mój narzeczony przebywa w Polsce na podstawie karty pobytu (jest studentem). Każde z nas chciałoby pozostać przy swoim obywatelstwie. Czy takie rozwiązanie może powodować jakieś problemy?


Mam lata, on ma 2 byłam ze swoim chłopakiem 4. Byliśmy szczęśliwi, mieliśmy wspólne plany. W kwietniu była nasza rocznica, pisał jeszcze jak bardzo mnie kocha. On jest Belgiem, od roku tam już był, natomiast to nie miało dużego wpływu na nasz związek, bo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty