piątek, 26 stycznia 2018

Krótkie cytaty o miłości

Krótkie cytaty o miłości

Dzisiaj jestes jutro Cie nie ma. Potrzebuję cię, ponieważ cię kocham. Wszelkim chorobom lekarstwo się zdarza, Jedynie miłość nie chce mieć lekarza. Jan Gawiński O miłość walczyć - wam, nie nam przystało, Nieść hołdy waszą, naszą zbierać chwałą.


Miłość to najpiękniejsze uczucie, jakim możemy darzyć drugiego człowieka. Wiele znanych osób wypowiadało się na jej temat, miało ciekawe poglądy na temat miłości. Miłość to jedno z najsilniejszych uczuć, które pojawia się już w pierwszych chwilach życia. Dlatego właśnie warto tworzyć piękne cytaty o miłości, zarówno tej szczęśliwej jak i nieszczęśliwej. Zobacz najpiękniejsze cytaty o miłości do dziecka, do partnera.


Vincent van Gogh „Kochać to także umieć się roz­stać. Umieć poz­wo­lić ko­muś odejść, na­wet jeśli darzy się go wiel­kim uczu­ciem. Miłość jest zap­rzecze­niem egoiz­mu, za­bor­czości, jest skiero­waniem się ku dru­giej oso­bie, jest prag­nieniem prze­de wszys­tkim jej szczęścia. Szczęście - dla jednych pozostaje zagadką i wciąż go poszukują. Inni twierdzą, że nauczyli się być szczęśliwymi.


Krótkie cytaty o miłości

Ludzie chcą mówić i pisać o szczęściu. Zeszyt z tekstami użytkownika Błękit tekstów Cytaty. Miłość – to pierwsze słowo Boga, myśl pierwsza, jaka przemknęła mu przez mózg.


I wszystko, co stworzył, było doskonałe, i niczego już nie chciał przetwarzać. Kiedy rzekł: – Niech się stanie Światło! Carlos Ruiz Zafon: Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.


Albert Camus: Człowiek jest jedynym stworzeniem, które nie zgadza się być tym, czym jest. Zawsze są powody do zabicia człowieka. Nie ma wolności dla człowieka, jak długo nie pokonał on strachu przed śmiercią. Najpiękniejsze cytaty o miłości lub cytaty o małżeństwie czerpać możemy zarówno od ludzi wielkich, jak i od ludzi zwykłych, jak wielu z nas.


Można powiedzieć, że każdy z nas ma swoje sentencje na temat Miłości. Przed miłością jesteśmy równi. Ogień obustronnej miłości czy też ból odrzucenia może stać się udziałem. Swoje- ważne, otwierające, inspirujące, możecie dodać w komentarzu :). Cytaty krótkie, dłuższe, oczywiste i te mniej.


Krótkie cytaty o miłości

Uprzedzając fochy, nie jest to wybór oczywisty, ani jedynie słuszny – ale mój. Te cytaty o miłości skompletowałam pisząc książkę, notując na brzegu kalendarza, zaginając rogi w książkach. Czasami szukam czegoś, co w kilku słowach trafi w samo sedno.


Takie krótkie cytaty potrafią uderzyć niczym młot Thora, ciągnąc moje serce i umysł w kierunku głębokich rozważań. Szczególnie gdy chcę poczytać coś o miłości. Strona Główna › Inspirujące › 1krótkie cytaty, które sprawiają mi najwięcej przyjemności. Jeden z czytelników bloga zapytał mnie, czy znam jakieś fajne, krótkie cytaty.


Aforyzmy o miłości ( o_milosci ) Aforyzmy, Cytaty. Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swą miłość, lecz tylko o to, by kochać coraz lepiej. Największym szczęściem jest kochać. Nie wiedziałem nic o Tobie Ani Cię nie znałem, Teraz muszę wierzyć w Ciebie Bo Cię pokochałem.


Krzysztof I moje serce wzajemnością bije oddało Ci się, Tobą tylko żyje. Chętnie podzielę losu wszelką dolę na wspólną radość i. Po prostu chciałam się podzielić tymi słowami z ludźmi, którzy są na tym portalu, nie wiedziałam, że to coś złego. Filozofia - wybrane cytaty i złote mysli.


Sentencje i cytaty do zaproszeń - o miłości, małżeństwie. Antoine de Saint-Exupery (82) W wirze życia Cię wyszukałem w Twoje ręce oddaję życie swe staraj się o nie miłości moja wszak to będzie i życie Twe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty