piątek, 29 września 2017

Czy jestem zakochana

Sprawdź, czy naprawdę jesteś zakochana, czy może to jedynie zauroczenie. Quizy Testy Testy na czas Głosowania Co wolisz? Wiem, jestem zakochana w moim chłopaku ️. Obserwuj autora Dodaj do ulubionych 0. Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.


Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny?

Kochasz czy jesteś zakochana? Słuchaj, a czy zauważyłaś, że to często ty po niego przyjeżdżasz? I to już będzie dla niej bardzo trudne. Czy jesteś zakochana - Test 4free. Od ponad roku przyjaźnię się z chłopakiem, którego poznałam na wakacjach.


Od momentu poznania się piszemy ze sobą codziennie. Niedawno wyznał mi miłość, a ja wiedziałam o tym już wcześniej, ponieważ nie zachowywał się w stosunku do mnie jak przyjaciel tylko jak chłopak. Zakochanie to wspaniałe uczucie, ale często zakochana osoba możesz czuć się troszkę zagubiona, a szczególnie jak zdarza się to pierwszy raz.


Nie ma jednej formułki, która wyjaśniła by, czym jest stan zakochania.

Jest jednak kilka oznak, które mogą o tym świadczyć, a oto kilka z nich. Ale czy ty jesteś naprawdę zakochana, czy może to tylko zauroczenie? Rozwiąż nasz test, a poznasz prawdę. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać.


Czy Jestem Zakochana - informacje, zdjęcia, materiały video. Przejdź na stronę główną Interia. Ekskluzywne miejsce dla wyjątkowych kobiet. Poznaj korzyści wynikające z założenia darmowego konta.


Czy zakochanie ma jakieś wady? No cóż, wadą może być wspomniana chęć, by ten stan utrzymywał się cały czas, co z kolei nie jest możliwe. Wtedy istnieje ryzyko rozczarowania relacją (często zupełnie niepotrzebnie) i uzależnienie się od chemii zakochanego człowieka. Jest szarmancki, Ciągle o nim myślę, tęsknię za nim, jak tylko się rozstaniemy, stale patrzę na telefon, czy aby na pewno nie napisał do mnie choć SMS-a… A gdy mamy się spotkać jestem tak zdenerwowana, że nie mogę myśleć ani się na niczym skupić! Nie mogę spać, jestem stale pełna energii, praktycznie w ogóle nie jem.


Czy my i nasi Zaufani Partnerzy możemy instalować personalizowane pliki cookies na Twoim komputerze i wykorzystywać Twoje dane osobowe (m.in. takie jak historia przeglądanych stron oraz adres IP) do personalizowania serwisu oraz reklam wyświetlanych na naszej stronie? Witam, od jakiegoś czasu jestem w związku. Chcesz być pewnaa czy napewno zajrzyj :) Serwis zamknięty. Archiwum testów dostępne tylko do odczytu. Jeśli chcesz usunąć testy, które opublikowałeś (lub testy, które uważasz za niewłaściwe), skontaktuj się z nami.


Jest pewien chłopak, który podoba mi się już dobre lata, a mam lat.

Jest rok młodszy, chodzi do szkoły sportowej. Kiedy patrzyłam na jej piękne oczy, długie kręcone włosy czy nieskazitelne i długie nogi, byłam coraz bardziej przekonana, że naprawdę byłam w niej zakochana. Lilka, do czego jest potrzebna Ci wiedza, czy jest zakochana czy nie :) Co od tego zależy? Jeśli usłyszysz, że jesteś, będziesz się z chłopakiem spotykać? A jeśli się dowiesz, że nie, to dasz sobie z nim spokój?


Czym Twoim zdaniem różni się zakochanie od zauroczenia? Czy nie mylisz tego pierwszego z miłością? Skąd wiesz, że jesteś zakochany?


Wyobrażanie sobie jakby to było budzić się obok niej każdego ranka? Po czym poznajesz, że jesteś zakochany?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty