wtorek, 12 września 2017

Chcę pogadać samotni

Nie mam przyjaciół ani znajomych. Chcę pogadać - młody wdowiec - Ojcowie samotni. Mile widziane osoby które są samotne nawet cały czas a są w wieku ok. Postanowiłam założyć taki wątek mogę nazwać to i ogłoszeniem dla wszystkich tych którzy czują się samotni w wirtualnym świecie zwłaszcza na gg kiedy nie ma z kim pogadać kiedy nie czeka na nas żadna wiadomość gdy mamy problem a nie mamy się z nim do kogo zwrócić.


Sama jestem czasami taką osobą. Grzechu_warta jeśli chcesz pogadać,napisz do mnie,może coś poradzimy na twoje problemy. Dlatego z tego samego powodu trafiłam na te forum.


Znalazłam kilka odpowiedzi,cennych rad i wskazówek. Chciałbym pogadać z kimś normalnie. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jeśli chcesz pogadać, zadzwoń. Po tym jak rzuciła go dziewczyna, Jeff Ragsdale znalazł sobie nowych znajomych.


Setki tysięcy nowych znajomych. I szukam pomocy gdzie sie da nawet na forach. Zakładając ze jest się już w związku to trudne poznać nowych ludzi. Poznawanie facetów nie jest już na miejscu. Jedno jest pewne: samotne matki doskonale sobie ze wszystkim radzą.


Samotne macierzyństwo daje siłę. Mają wymagania i nie zadowalają się byle kim. Z doświadczeń, nawet tych złych, wyciągają konstruktywne wnioski. Są odpowiedzialne za siebie i za dzieci, które chcą uczyć niezależności - także tej.


Pójdźcie na kawę i zapytaj, czy chce pogadać (jeśli nie od razu, to bądź gotowy na kolejny raz). Zapytaj wprost czy mają lub kiedykolwiek mieli myśli samobójcze. Nie bój się używać słowa na “S”.


Mówiąc wprost o samobójstwie nie podsuwasz im takiego pomysłu, jeśli takie myśli się nie pojawiają. Hej Cześć , chce ktoś pogadać? Współczuję ci, że jestes samotna, ale może warto zastanowić się nad postawą, przyjaznie dzialaja w dwie strony, a nie w jedna, więc zamiast się wygadywać, może lepiej porozmawiac i troche tez posluchac?


Moja dziewczyna z która znałem od dziecka, po letnim związku zostawiła mnie dla innego faceta, zresztą, ona okazała się być zupełnie kimś innym niż sobie to wyobrażałem. Po pół roku poznałem nową dziewczynę, niestety. Jesteś smutny, samotny lub po prostu chcesz z kimś pogadać? Może jestem dziwna ale czasami nawet kot wydaje się być dobrym słuchaczem. Jesteś wciąż spięta, na ulicy rozglądasz się niepewnie, w szkole albo w pracy też – cały czas myślisz o tym, że może KTOŚ fajny akurat będzie przechodził, może to będzie wreszcie ON!


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czesc, siedze w ten prawie ,ze juz listopadowy wieczór samotnie.


Trzeba czekać z niepokojem, by usłyszeć, że nie dzwoni dlatego, że coś się stało, tylko po prostu chce pogadać. Zawsze jak widzę na ekranie telefonu, że dzwoni Asia, to czuję stres. Często bywa tak, że ludzie mają pewne problemy, obciążenia, lęki itd. Niektórzy mogą być w sytuacji. Lubię jeździć na rowerze, czytać książki, słuchać muzyki, oglądać telewizję, chodzić na spacery, spotykać się ze znajomymi, lubię się też głośno śmiać.


Czy ktoś by chciał pogadać na gg? No i oczywiście tez poleniuchować, czyli nie robić nic od czasu do czasu. A Ty co lubisz robić w wolnym czasie? Jak masz ochotę to się odezwij , tak po prostu pogadać. Portal randkowy dla starszych RandkiDojrzalych.


Poszukuję faceta czułego, inteligentnego z poczuciem humoru Potrzebuję kogoś kto pocieszy mnie w smutku i będzie się radował ze mną w chwilach szczęścia Kogoś na dobre i na złe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty