piątek, 25 sierpnia 2017

Yafud najnowsze 2

Moja letnia córka podczas minut nieuwagi uprasowała mi koszulę. Podłączyła żelazko, wzięła deskę i prasowała. Była bardzo ostrożna, żadnej krzywdy sobie nie zrobiła, tylko zamiast zwykłej deski do prasowania wzięła swoją, zabawkową z plastiku - miejscami na stałe łącząc ją z koszulą.


Obok bawiła się moja 3-letnia córka, więc zapytałam ją czy puściła paskudnego bączora. W tej chwili konsultantka zaczęła mnie przepraszać. Była bardzo przejęta i zapewniała mnie, że wyciszyła mikrofon, ale coś musiało nie zadziałać. Tak się zaczęłam śmiać, że przez parę minut nie umiałam wypowiedzieć pełnego.


Nasza przepastna baza zawiera masę śmiesznych histori, ale te rozbawiły Was najbardziej. Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe. Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty.


Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart. YAFUD Nowoczesne rozwiązania informatyczne. Czytaj najnowsze wiadomości z kraju i ze świata oraz oglądaj wideo w portalu TVN24!


U nas zawsze najświeższe informacje, unikalne wideo, relacje na żywo. Dilerzy narkotykowi zabijają syna Liama Neesona. Liam Neeson łapie za karabin, obcina w nim lufę i kolbę żeby broń mieściła się pod płaszczem, i rusza w krwawe tango. Jonny-Bravo komentarze Animacja pokazująca erupcję Wezuwiusza w roku Wybuch był tak nagły i nieoczekiwany, że zupełnie zaskoczył ponad trzy tysiące mieszkańców Pompejów. Bundy dni temu Odpowiedz Zrób coś z tym, mówię ci to jako córka alkoholika.


Co prawda, w przeciwieństwie do twojej córki od dawna jestem dorosła, ale twoja córka też dorośnie i prędzej czy później będzie musiała zmierzyć się z prawdą na twój temat, a uwierz mi, to nie będzie dla niej łatwe. Demotywatory mogą zawierać treści o tematyce erotycznej, przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Jedzie pociąg, kobieta chce przebiec przez tory.


Przerażenie po prostu - Rogatki i czerwone światła nie pomogą, jeśli zawodzi rozsądek - mówi Mirosław Siemieniec z PKP PLK o sytuacji nagranej na przejeździe kolejowym w Pruszkowie pod Warszawą. Dzięki reklamom podstawowa funkcjonalność serwisu jest bezpłatna. Staramy się aby nasze reklamy były jak najmniej uciążliwe dlatego nie stosujemy inwazyjnych formatów reklamowych. Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam, działania mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu na stronach.


Zobacz ostatnio dodane quizy. Czym jest przysmak z dnia Wszystkich Świętych? Dotarliśmy do księdza, który podpisał list. Najnowsze informacje z życia gwiazd.


Piłka nożna na żywo, relacje sportowe i wiadomości ze świata. Donald Tusk komentuje brexit i żegna się ze stanowiskiem. Moja matka zatrzasnęła mi dzisiaj drzwi.


Chciała porozmawiać z naszym psem sam na sam. Zamów produkt do 12:0 a my postaramy się wysłać przesyłkę jeszcze tego samego dnia! Trendy w architekturze zmieniają się bardzo szybko. Wraz z nimi, ewoluują projekty domów. W najnowszych projektach króluje ciekawy design i funkcjonalność, zgodnie z zasadą, że ma być ładnie i wygodnie.


Sprawdź najnowsze zszywki dodane przez użytkowników. Dobra, napiszcie mi, czy dobrze rozumiem, bo u mnie czwartek to mały piątek i już mogę dobrze nie kojarzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty