piątek, 25 sierpnia 2017

Śmieszne anegdoty z życia

Zapisujcie teksty swoich dzieci. Dziś wydaje Wam się, że są tak śmieszne, że nigdy ich nie zapomnicie. Za kilka lat nie będziecie pamiętac nawet. Nie ma żadnych tematów tabu, poczuj się całkiem na luzie i opowiedz innym szczerze i śmiało co Ci się przydarzyło śmiesznego lub nadzwyczajnego.


Pisz zwięźle jeśli chcesz żeby wszyscy to przeczytali, każda anegdota lub krótka historia nie powinna przekraczać 3znaków. Zmyślone dowcipy, prawdziwe anegdoty.

Mamy nadzieję, że ten zbiór historyjek Wam się spodoba, a chórzyści, lutnicy, muzycy i inni podopieczni św. Nauczyć się żyć chwilą, która jest. To znaczy przyjąć, że wszystko to, co było, to było, ale już tego nie ma, a to co będzie, tak naprawdę nie musi się zdarzyć. A więc bawić się tak, jakby to był ostatni dzień naszego życia.


Taka postawa dotyczy zresztą nie tylko zabawy - powiedział Zbigniew Wodecki w jednym z wywiadów. Janie Pawle II nie od dziś wiadomo, że miał doskonałą zdolność kontaktu z drugim człowiekiem. Dzisiaj moja dziewczyna zalotnie oświadczyła mi, że idzie wziąć prysznic.


Temat: Zabawne histrorie z życia wzięte.

Postanowiłem zrobić jej niespodziankę więc odczekałem pięć minut, rozebrałem się, odsłoniłem zasłonkę i chciałem do niej wskoczyć, gdy okazało się, że kąpiel akurat brała jej mama. Z historii można się pośmiać i tym zajmujemy się wręcz zawodowo. Przedwojenne przekręty, utalentowani hochsztaplerzy, wielkie gafy i zabawne porady sprzed.


Strona Główna Zabawne historie i anegdoty. Twórca doskonałych komedii wyśmiewających realia życia w PRL sam często padał ofiarą systemu. Ciekawe anegdoty z życia wzięte. Zaloguj się, aby obserwowa ć. Kiedy pomyślałem Bóg chce, żebym właśnie tak żył uchwyt od kubka pękł, herbata poparzyła mi całą klatkę.


Karol Wojtyła uwielbiał rozmawiać z ludźmi, którzy tłumnie przybywali na audiencje i spotkania. Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez. This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.


Anegdoty - śmieszne zdarzenia Zabawne anegdoty i śmieszne zdarzenia z życia znanych ludzi. Humorystyczne złote myśli, teksty o miłości, kobietach i facetach oraz inne dowcipy z życia wzięte. Niewygodne anegdoty z życia gwiazd platinium 11.


Michał Figurski twarzą najbrzydszego samochodu świata. W dzisiejszych czasach bycie twarzą znanej. Kiedyś wjebałem z rana cały blister pregabaliny (14x150mg) - totalna głupota.

Zasnąłem nawet nie wiem kiedy, budzę się - o kurwa która godzina , przecież z psem nie byłem na spacerze. Wstałem, zapierdoliłem w ścianę, chcąc ubrać mu szelki zajebałem w okno, na szczęście nie rozbiłem i krokiem menela wyszedłem z czworonogiem. W pewnym momencie było takie dosyć strome. Jan Paweł II był człowiekiem pełnym życia.


Miał bardzo pogodne usposobienie, uwielbiał żartować i bardzo często uśmiechał się do ludzi. Polacy wciąż pamiętają jego pełne humoru. Dowcipy, Kawały, Żarty, Humor, Śmieszne Anegdoty. Krótkie Nowe Smieszne Kawały, Najnowsze Żarty.


Najlepsze Kawały, Czarny, Humor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty