piątek, 10 marca 2017

Jak się ubrać na wesele w hiszpanii

Jak się ubrać do Hiszpanii jadąc na urlop? W zależności od tego, kiedy wybieramy się do Hiszpanii na upragnione wakacje, powinnyśmy dobrze przemyśleć nad doborem odpowiedniej garderoby. Nie masz pomysłu, co zabrać ze sobą na wakacje do Hiszpanii?


Mamy dla ciebie kilka stylizacji, w których będziesz wyglądać nieziemsko. Dostalem zaproszenie na wesele w Hiszpanii i nie z bardzo wiem jak sie ubrac.

Problem w tym, ze przy okazji jade zwiedzac, wiec nie za bardzo mi pasuje obciazac sie pelnym galowym rynsztunkiem. W co się ubrać, gdy wybieramy się na ślub. Jeśli przyjęcie odbywa się na wiosnę albo w lecie, jak najbardziej sprawdzą się kwiatowe wzory. Będziemy wyglądać kobieco i zmysłowo. Co do innych printów, wszystko zależy od tego, z jakiego materiału jest sukienka i czy bogate wzornictwo nie.


Jak ubrać się na wesele jako gość? Z potrzeby uzupełniania wiedzy właśnie zrodził się ten poradnik. W sieci znalazłem dziesiątki artykułów dotyczących tego, jak na swoim ślubie powinien prezentować się pan młody (i trzeba przyznać, że klasyczna konwencja jest w tym względzie dość sztywna i dogmatyczna), ale.

Przed ślubem zrobiłam stronę internetową dla polskich gości, na której umieściłam przydatne informacje dotyczące dojazdu, zwyczajów ślubnych (na przykład informacji o przebiegu wesela, o tym, że do kościoła w Hiszpanii nie przynosi się kwiatów ani wina dla pary młodej, nic), kwestii zakwaterowania. Sezon ślubów, a co za tym idzie przyjęć weselnych, rozpoczął się na dobre. Sama w lipcu wybieram się na ślub i wesele przyjaciółki, zaczęłam więc zastanawiać się na kreacją. Dostałam zaproszenie na wesele w Hiszpanii. I teraz pojawił się problem, jak się ubrać?


Nie mam pojęcia jak w ogóle wygląda ich tradycja. Był może ktoś na takim weselu? Jak zazwyczaj się goście ubierają, bardziej imprezowo czy bankietowo? HISZPANSKIE WESELE - forum Hiszpania - dyskusja WITAM WSZYSTKICH, BARDZO PROSZE O INFO NA TEMAT HISZPANSKIEGO WESELA, TJ.


Niedawno byłam świadkiem w banku jak jakaś Pani wpłacała euro na konto ślubne :). Dużo zależy oczywiście od tego jak wystawne jest wesele, ale jeśli ma to być elegancka impreza na kilkadziesiąt osób, to warto ubrać się elegancko i stylowo. W tym roku wybieram się ze znajomym i mam nadzieje, że wybierze coś pasującego do mojej kreacji. W tej kwestii Hiszpanie mają nieco inne zwyczaje niż my, co dla niektórych z nas może okazać się zaskakujące.


Z nowo poznanymi osobami witają się nie poprzez wyciągnięcie ręki – zatem jeśli tak zrobisz bądź gotowy na to, że zawiśnie ona bezwładnie w powietrzu – lecz od razu poprzez dwa całusy w policzek. Zanim odpowiem na pytanie: jak się ubrać na wesele? Mit ten mówi, że na weselu nie wypada być lepiej ubranym niż pan młody.


Polska zima może dać się we znaki, dlatego warto zmienić scenerię chociaż na kilka dni.

Barcelona wydaje się być idealnym miejscem dla zimowych wojaży – jest zdecydowanie taniej i nie ma tylu turystów, co latem. Artykuł stanowi zbiór wskazówek przydatnych osobom, które starają się o pracę w Hiszpanii i nie poznały jeszcze lokalnego dress codu. Omawia sposób ubrania się na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy biurowej w sektorze MŚP. Mam nadzieję, że film Wam się podoba i piszcie koniecznie komentarze o swoich weselnych planowanych lub już noszonych kreacjach :-) Miłej soboty Wam życzę! Znajdziesz tu informacje, które okażą się bardzo przydatne przed twoim wyjazdem do Hiszpanii.


Niby proste pytanie, ale często znalezienie odpowiedniej kreacji spędza nam sen z powiek. Dlatego w tej notce chciałam odpowiedzieć przede wszystkim na pytanie, jak ubrać się na wesele, żeby nie narobić sobie wstydu, ale również, jak się ubrać, by za kilka lat nie załamać się swoim wyglądem na zdjęciach. Zgodnie z obietnicą, przedstawiam Wam moje przemyślenia na temat tego, jak się ubrać na wesele.


Temat na czasie, ponieważ sezon ślubny w pełni. Dostaję od Was wiele maili w sprawie jak się ubrać na wesele, dlatego postanowiłam stworzyć post, który mam nadzieje pokaże Wam moje spojrzenie na tego typu stylizacje, a przykłady ułatwią Wam wybór. Stworzyłam dwie listy, jedną Dla Niej, drugą Dla Niego na której umieszczę moim zdaniem najważniejsze zasady takiego typu stylizacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty