środa, 15 marca 2017

Ile czeka się na nip

Krótszy czas oczekiwania na uzyskanie numerów REGON i NIP. Rozpoczynanie działalności gospodarczej ma być prostrze i szybsze, między innymi dzięki skróceniu czasu oczekiwania na uzyskanie numerów REGON i NIP - tak wynika założeń do projektu ustawy o zmianie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Na szczęście obecnie okres oczekiwania na NIP jest krótki – wynosi dni od dnia złożenia wniosku o wpis do ewidencji. Czytaj też: Jak długo trzeba prowadzić firmę, aby dostać kredyt. Da się, ale inni forumowicze mnie zaraz skrytykują za sposób jaki Ci podam Polubownie wytłumacz, że.


Odpowiedzi w temacie (1) NOWY TEMAT.

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować! Nie mam jeszcze NIP-u,a potrzebuje. JAK DLUGO CZEKA SIE NA PRZYZNANIE NIP-U? Temat: Jak długo czekaliście na NIP europejski? Tak się składa, że się na tym znam i wiem, co piszę.


A skoro Pan nie analizował sytuacji to proszę najpierw zanalizować, zamiast pisać jakieś głupoty z uśmieszkami. Firme juz mam, jestem VATowcem i mam NIP. Nie szukaj dłużej informacji na temat ile trwa nadanie numeru nip i regon, zapytaj naszego prawnika, a otrzymasz wycenę Twojego problemu.


Opinie prawne od zł, profesjonalnie, błyskawicznie, anonimowo.

O nadanie numeru NIP może się starać po otrzymaniu numeru REGON. Jeśli otworzyłeś firmę i zastanawiasz się ile trwa rejestracja VAT, to mam dla Ciebie dwie wiadomości: dobrą i złą. Zła wiadomość jest taka, że są miasta w Polsce w których czeka się prawie miesiące.


Dobra – mnie udało się załatwić sprawę vat-u w miesiąc. Być może Ty dasz radę jeszcze szybciej? Publikując wiadomość oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem forum oraz polityką prywatności i akceptujesz ich postanowienia. Jak zatem sprawdzić czy jest się już VAT-owcem? Wystarczy wpisać swój numer NIP do narzędzia dostępnego na stronie Ministerstwa Finansów.


Sprawdzanie rejestracji VAT Jak przyspieszyć proces rejestracji VAT? Grupy dyskusyjne w eGospodarka. Grupach dyskusyjnych w eGospodarka. Euro-NIP tym się charakteryzuje, że jest.


O ile mi wiadomo, UEVATowcem stajesz się w dniu zgłoszenia. Tak samo jak zwykłym VATowcem - nie liczy się dzień kiedy otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia. Czy da się coś zrobić, aby przyspieszyć wydanie REGONU? Urzędu Statystycznego z potwierdzeniem wpisu do ewidencji i złożenie wniosku tam osobiście (żeby nie musieli czekać na przesłanie dokumentów z gminy).


Pozdrawiam i dziękuję za odp. Znaleziono interesujących stron dla frazy ile się czeka na nip w serwisie Money.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej informacji na temat ile trwa rejestracja spółki w KRS zachęcamy do skontaktowania się z naszymi specjalistami. Jak wypełnić wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej - EDG-1? Skorzystaj z nowego Wykazu podatników VAT, Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, Kierujący pojazdami, Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością , Podstawowe obowiązki związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej, Ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym, Konstytucja Biznesu już. Dwa lata temu były to 3-tygodnie ‒ mówi dr Anne-Marie Weber-Elżanowska z Uniwersytetu Warszawskiego, współpracownik kancelarii NGL Legal.


Marta Marczak, radca prawny z kancelarii adwokackiej adwokata Marcina Hołówki, ostatnio rejestrowała spółkę przez trzy miesiące. Spadłem z drabiny jak wszedłem na samą górę bo widocznie przy rozstawianiu jej trafiłem na jakąś luźną ziemię i po prostu się zapadła jedna noga. Pracodawca nie wypłacał mi nic przez czas jak byłem w szpitalu. W ZUS musiałem stawić się razy, żeby donieść (otrzymane tygodnie po pierwszej wizycie w ZUS) zaświadczenie o REGON oraz wydaną mi lat temu decyzję o przyznaniu NIP, ponieważ w przeciwnym wypadku na pewno okłamałbym ZUS co do mojego faktycznego numeru REGON i NIP.


Długo się wahałem żeby to napisać ponieważ w pewnym sensie mogę się narazić na śmieszność(brak klientów). Po kolei prowadzę małą firmę, ok. NIPu UE, szykowała mi się duża robota u naszych przyjaciół z Drezna. Zapłaciłem coś o 1zł i dostałem ten NIP. Czy wyrobienie numeru PKK jest płatne?


Ile czeka się na wydanie prawa jazdy? Czy do złożenia wniosku o wydanie numeru NIP, potrzebna jest pieczęć zakładu. Zdaje się, że musisz mieć jakiegoś pracodawcę, żeby sobie nip wyrobić.


Różnicy (chyba - na 9) nie ma. Na przyszłość pamiętaj, że nawet jeśli dajesz urzędnikowi w US chusteczkę jednorazową do nosa, to powinieneś mieć pieczątkę na kopii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty