czwartek, 9 lutego 2017

Godula porodówka opinie 2018

Jakie są wasze opinie i odczucia? Czy możecie polecić jakieś z tamtejszych lekarzy - preferencja to kobieta. Dziękuję Lekarzom za szybką reakcję na moją jednostkę chorobową, za fachowe podejście do sprawy, za wytłumaczenie prostym, zrozumiałym- dla mnie językiem- przebiegu i leczenia mojego schorzenia.


Byłam w tym szpitalu dwa razy z tego samego powodu. Najpierw, we wtorek - plamienie z dróg rodnych. Lekarka zrobiła mi USG dopochwowe i badanie krwi, nic nie wykryto, od środka jest pani zdrowa, zostałam odeslana z kwitkiem a na wypisie widnieje zdanie nieprawidłowe krwawienie maciczne i pochwowe, przyczyny nie określone.


Za rok tyska porodówka ma być jedną z najnowocześniejszych w regionie Remont porodówki jest 3. Kasiaa (Użytkownik) Oklaski: 372. Ci udzieli opinii na temat tej porodówki na Goduli. Proszę o opinie na temat porodówki w Rudzie Śląskiej. Pan Andrzej modyfikował samochody moich klientów w. Ginekologia i położnictwa w tym szpitalu mają BARDZO dobrą opinię.


Ruda Śląska - Godula, szpital miejski nr 2. Co do kompetencji lekarzy ginekologów się nie wypowiem, bo też nie działo się nic takiego co by wymagało jakiś specjalnych z nimi rozmów. No, miałam cc, ale już wiedziałam jak to wygląda. Najlepiej rodzić w szpitalach w Oławie i Środzie Śląskiej, a dopiero potem we Wrocławiu - tak wynika z naszego rankingu najbardziej przyjaznych porodówek.


Lata temu ten szpital miał dobrą opinię, teraz wszystko zmieniło się drastycznie. Ten szpital to porażka, personel niemiły, zero zainteresowania chorymi, salowe jak królowe angielskie chcą być ważniejsze od pielęgniarek i lekarzy. Porażka i dno totalne, kto może niech wybierze inny szpital.


Toruńska porodówka nie ma w zespole anestezjologa. Korzysta ze wsparcia specjalisty z innego oddziału. W szpitalu na Bielanach są m. A cesarek robi się już coraz mniej. W województwie śląskim do oceny jest ponad oddziałów.


Opinie mam głównie od Pań, ktore rodzily z lat temu. Mieszkam w Rumi Janowie wiec odeglosc do Redlowa i Wejherowa praktycznie taka sama. Zależy mi na najswiezszych opiniach, a najbardziej takich gdzie Panie maja porownanie :) chetnie poczytam jak jest na ww.


Zmiany w knurowskim szpitalu to autorski projekt Natalii Nguyen, która jest architektem, urbanistką, projektantką wnętrz, mebli, dodatków i biżuterii, znaną widzom z programów telewizyjnych takich jak: „Pan i Pani House” i „Bitwa o dom”. Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Przede wszystkim personel na bloku porodowym był pełen ciepła i życzliwości, a ja czułam się traktowana po ludzku. W każdym z nich znajduje się łazienka.


NIK o opiece okołoporodowej w UCK. W Słupsku będą się rodzić dzieci. Do Słupska po latach wróciła porodówka. Jeśli spodziewacie się dziecka i jesteście ciekawi, jak wygląda trakt porodowy w szpitalu na Polnej w Poznaniu, możecie sami go zobaczyć.


Hej wszystkim, są tu jakieś mamy które rodziły w szpitalu Gdynia Redłowo? Termin mam na sierpnia i chciałabym się dowiedzieć jak to wszystko wygląda Bardzo mi zależy żeby mój partner był przy porodzie ale z tego co widze na stronie są tylko sale do porodów rodzinnych a nie wyobrażam sobie rodzić w sali dwuosobowej gdzie obok leży inna kobieta. We Wrocławiu są cztery oddziały położnicze.


Bardzo róż-nią się między sobą. Zapytaliśmy więc młode mamy, które właśnie urodziły tam dzieci, jak je oceniają. Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty