czwartek, 1 grudnia 2016

Jak wlaczyc powiadomienia ze ktos dzwonil plus

Wykorzystaj możliwość otrzymania SMS-a z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować! Mam to juz ze dwa tygodnie, ciagle zapominalem zadzwonic jak to wylaczyc, teraz juz wiem. Jak ktos dzwoni i go zrzucam, to przychodza mi dwa smsy o tej samej tresci informujace ze kto dzwonil. Przeciez wiem ze dzwonil , bo go zrzucilem. CO ZA BZDURA I ZAWRACANIE GLOWY!


Teraz dzięki bezpłatnej usłudze Ktoś Dzwonił dowiesz się, że ktoś próbował się z Tobą skontaktować. Orange poinformuje Cię o tej próbie połączenia, nawet jeśli dzwoniący nie zostawił wiadomości. Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie.


Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Dziś prawie każdy posiada telefon komórkowy, przy czym ciągle wzrasta liczba prowadzonych rozmów.


W tej sytuacji przydają się dodatkowe usługi, jak połączenia oczekujące. Sprawdźmy, jak włączyć je w Plusie. Dobrą wiadomością dla posiadaczy telefonów w Plusie jest to, że ta usługa jest w całości bezpłatna. Jest ona także z automatu włączona dla wszystkich osób, które posiadają abonament w sieci Plus.


Na koniec, warto zaznaczyć, że usługa „Kto dzwonił” działa też w roamingu. Forum o sieci Plus, Na Wasze pytania odpowiadają Specjaliści Plusa,. Powiadomienie tak czy inaczej nie dociera więc czasami nie mam pojęcia że ktoś dzwonił. Potem ktoś ma pretensje, że nie odbieram telefonu, tylko jak mam odebrać jak np mam inną rozmowę? Na SZ przychodzi Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil.


Zapraszam do subskrypcji kanału ForumWiedzy. Jesli dzwonisz, a ona rozmawia to przeciez wiesz. Rozumiem, ze ona powinna miec cos takiego, ze rozmawia, a w tel. Być może tytuł tematu niewiele mówi ale nie wpadłem na lepszy pomysł jak go nazwać.


Nie wiem jak w innych sieciach ale w Plusie gdy mam zajęty telefon (rozmawiam), i ktoś próbuje do mnie się dodzwonić do dostaję niemal natychmiast smsa o treści - numer xxx próbował się z tobą połączyć. Mam uruchomiona usluge Ktos Dzwonil oraz Zadzwon Teraz. Pierwszy problem jest taki, ze sms-y Ktos Dzwonil docieraja do mnie godziny po tym, gdy ktos probowal sie ze mna skontaktowac, np. Udzieli mi ktoś wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie? Kliknij powiadomienie, żeby zobaczyć zdarzenie, lub kliknij symbol X, aby zamknąć powiadomienie.


Tak, dzis to wieksza awaria w sieci. Ale mnie sie tak telefony od kilku tygodni zachowuja. Jak pisalem - najpier wmyalem, ze to Lumia wariuje - ale kiedy sluzoby z T-Mobile przesniusl sie do Play i zachowuje sie tak samo, tzn. W zasadzie to sluzbowy mnie wali - problem zglosilem reszta nie moja sprawa. Jak mam wlaczyc opcje informowania mnie , ze ktos dzwonil w czasie gdy tel byl wylaczony.


Mam samsunga galaxy core plus , i od wczoraj kiedy ktos do mnie dzwoni dzwonek dzwoni bardzo cicho choc jest ustawiony na maxa. Tak samo powiadomienia i smsy sa prawie wcale nie slyszalne. Do tego dzis zobaczylam ze jak.


Już jestem to usługa, dzięki której wiesz kiedy ktoś, do kogo nie można było się dodzwonić (bo np. miał wyłączony telefon, był poza zasięgiem sieci T-Mobile lub prowadził rozmowę z innym Użytkownikiem) jest już dostępny. Dzwonisz do osoby, która ma wyłączony telefon, jest poza zasięgiem lub rozmawia z innym użytkownikiem. Mam dość dziwny problem i nie wiem czy jest to wina telefonu czy operatora, na poprzednim telefonie podczas gdy z kimś rozmawiałem a ktoś innych próbował się do mnie dodzwonić miałem sygnał dźwiękowy o nowym połączeniu a na note brak jest jakiejkolwiek informacji. Proszę o informacje jak rozwiązać ten problem.


Jeśli osoba ta włączy się do sieci. Witaj :) Wyłącz pocztę głosową w usługach na koncie nju mobile. Wówczas automatycznie zostanie uruchomiona usługa Ktoś dzwonił, w ramach której otrzymasz.


Dziś jak ktoś do mnie prześle sygnał albo po prostu nie odbiorę połączenia to później przychodzi SMS, że o tej i to tej godzinie nie odebrałem połączenia z takiego i takiego numeru. Większość urządzeń z Androidem posiada diodę powiadomień po wyjściu z taśmy montażowej. Nie możemy tego powiedzieć o iPhonie, który po prostu jej nie posiada, ale pokażę Wam, jak można to zrobić na naszym iUrządzeniu.


Przysypiając na nudnym spotkaniu w pracy lub u cioci na imieninach marzycie, by ktoś do was zadzwonił i uwolnił od udręki? Baza numerów telefonów online. Zobacz jak łatwo sprawdzić kto dzwonił z nieznanego numeru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty