poniedziałek, 11 lipca 2016

Wypalanie dpf na postoju

Co to jest wypalanie DPF na postoju ? Jest to proces, któremu poddaje się filtr DPF w czasie jego eksploatacji. Odbywa się to na postoju, bez konieczności korzystania z serwisu. Wypalanie DPF na postoju poprzez czyszczenie aktywne.


Zasada jest identyczna, jak w przypadku wymuszonego czyszczenia. Dajesz w palnik aż się turbo zajara :D ogień ma być z rury. Procedura wypalania na postoju filtra DPF w samochodach marki Volkswagen wymaga podpięcia do komputera diagnostycznego. W zeszłym roku oddałem samochód na chemiczne czyszczenie filtra dpf maszyną.


Zostały wymienione czujniki na nowe. Jeżeli przerwiemy wymuszoną wcześniej procedurę wypalania na postoju i sterownik nie chce znów jej rozpocząć z powodu błędu, lub jeżeli czujemy objawy zapchania filtra, a samochód nie wyświetla komunikatu o problemach z drożnością DPF, możemy dokonać tego w warunkach serwisowych. Postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda to z punktu widzenia użytkownika. Oba mają za zadanie zatrzymać i „dopalić” cząstki sadzy zawarte w spalinach. W układzie typu FAP stosuje się specjalne dodatki do paliwa (komputer dawkuje je na podstawie ilości zatankowanego ON), obniżające temp.


Jak uruchomić prcedure wypalania DPF podczas jazdy. This feature is not available right now. Jak wymusić wypalanie DPF to pytanie, które stawia nam świecąca na desce rozdzielczej kontrolka sygnalizująca zapchanie filtra DPF. Jest kilka sposobów na rozwiązanie problemów z sadzą w filtrze DPF i nie zawsze jest to wymuszone wypalanie.


Warto tu nadmienić, że wypalanie DPF to procedura naturalna dla samochodów wyposażonych w. Wielu użytkowników ma dostęp do tanich urządzeń diagnostycznych, które umożliwiają samodzielne wypalanie DPF w trybie serwisowym, dzięki czemu mają możliwość uruchamiania procedury, gdy tylko wyda im się to konieczne lub gdy po prostu mają na to ochotę. Jest to podejście nieprawidłowe, mogące skutkować uszkodzeniem filtra cząstek stałych. Witam, Mój MAN zaczął wyświetlać kontrolkę spalin i informację aby zrobić procedurę wypalania DPF na postoju- tylko jak to zrobić? Mam ktoś instrukcję lub podpowie jak przeprowadzić procedure? Serwisy nie bardzo chcą to robić, a jeśli podjedziecie do kogoś, kto ma program - najprawdopodobniej podłoży kartkę do podpisu, że nie odpowiada za skutki takiego wymuszenia).


Regulamin forum Kolektor wydechowy, katalizator, DPF – filter cząsteczek stałych, tłumik, rury wylotowe. Pamiętaj: Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana). Na filmie widać zachowanie samochodu w trakcie wypalania DPF.


Niestety nie jest to sygnalizowane żadną kontrolką więc trzeba być czujnym obserwując wskazania chwilowego zużycia paliwa. Wiele już powiedziano na temat wypalania filtra DPF w AR 15 najczęściej opisuje się moment wypalania jako podniesioną wskazówkę turbiny, jednak to raczej ma miejsce w 1. Mowa oczywiście o wypalaniu na postoju. Chociaż filtry DPF i tak przeszły metamorfozę na przestrzeni ostatnich kilku lat (stały się odporniejsze na jazdę w głównej mierze po mieście), to jednak czasami bywają irytujące.


Wypalanie dpf na postoju

Większość samochodów wyposażona w filtr DPF potrafi przejechać po mieście od 3do 7km bez wypalania filtra. Podczas wypalania wydech ma ok. Jeśli wszystko jest ok można zabierać się za wypalanie filtra.


Trzeba robić to w miejscu dość przewiewnym i najlepiej na betonie. Wszystko odbywa się na postoju. W peugeotach i renault takie diody wstawiałem Tak we francuskich autach właśnie tak jest jak piszesz, przy dopalaniu DPF załącza się grzanie lusterek- opisywane na wielu forach. Ale czy w japońcach też jest tak samo.


Wypalanie dpf na postoju

Witam, wypalanie DPF-a można tylko zobaczyć na średnim spalaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty