poniedziałek, 4 lipca 2016

Śmieszne zdarzenia z życia wzięte

Najnowsze demoty: Codziennie świeża porcja nowych, śmiesznych tekstów. Zobacz najnowsze zabawne wpadki z życia wzięte. Wiele z tych wpadek jest wynikiem nieprzemyślanych lub do końca nie przewidywalnych zdarzeń.


Wiele z nich kosztowało zapewne nie mało by naprawić by doprowadzić do stanu z przed zdarzenia. Na szczęście żadna wpadka się nie zmarnowała bo udało się je wszystkie zarejestrować i służą nam teraz jako dobre komedie z życia wzięte. Ponieważ ten wątek się nieco przedawnił, więc w związku z tym postanowiłem założyć nowy o tematyce śmiesznych historyjek z życia wziętych, które Wam się przydarzyły (a które wcale nie są związane z komputerami).

Nie wiem, czy tę historię można zaliczyć do śmiesznych, czy do strasznych, czy może do dziwnych. Tak, czy inaczej - postanowiłem opisać Wam. Bardzo śmieszne smieszne historyjki śmieszne zdarzenia z życia wzięte śmieszne sytuacje z życia wzięte. Niektóre sytuacje z życia codziennego zdecydowanie przypominają usterki w Matrixie!


Czasami moda sprawia, że znajdujemy się w tych dziwacznych sytuacjach, a czasem czysty przypadek. Bez względu na to, co jest powodem, musicie przyznać, że takie zdarzenie może odrobinę namieszać w głowie! Jakieś Twoje śmieszne zdarzenia z życia wzięte xD.


Oprócz klasycznych demotywatorów przez zdjęcia z życia wzięte, foty z zakrapianych imprez na zdjęciach z nk czy facebooka skończywszy. Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez.

Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Interesują cię perypetie innych ludzi? Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne. Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty. Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum!


Z mojego punktu widzenia była to jednak katastrofa. Otóż pan X potrafił wynieść malarza na szczyty popularności – ale i zmiażdżyć go jednym artykułem. Słynął z tego, że za najdrobniejszą słabość, błą niedopracowanie – rzucał się do gardła. Ostatnio tak potraktował jedną z moich koleżanek. Re: Śmieszne sytuacje z życia wzięte!


U nas (jeszcze w podstawówce) pani z przyrody mojemu koledze z klasy za to , że rozmawiał na lekcji kazała opisać dżdżownicę. Witam wszystkich, mam na imię Marta, jestem żoną chorego na SLA 39-latka. Już lekarz kierujący do szpitala w rozpoznaniu wpisał SLA ze znakiem zapytania, mimo, że Rysiek miał tylko problem z kciukiem i początkowe zaniki mięśni rąk i obręczy barkowych.


Napiszecie jakieś zdarzenia z życia wzięte? W niniejszej podkategorii znajdziecie śmieszne teksty z życia wzięte. Zapraszamy serdecznie do przeglądania śmiesznych tekstów, a jeśli znalazłeś coś ciekawego czego jeszcze u nas nie ma koniecznie dodaj nowy śmieszny tekst.


Autentyki - śmieszne historie i teksty. Nowe teksty pojawiają pojawiają się na bieżąco o ile przejdą moderację.

Subskrybuj RSS z najnowszymi tekstami. Anegdoty - śmieszne zdarzenia Zabawne anegdoty i śmieszne zdarzenia z życia znanych ludzi. Humorystyczne złote myśli, teksty o miłości, kobietach i facetach oraz inne dowcipy z życia wzięte. Czy chce Pan powiększone frytki?


Rewelacja, to ja poproszę te powiększone frytki. Oczywiście – odpowiada z politowaniem babeczka. Po chwili koleś dostaje zestaw z frytkami. Były tam takie losy w których znajdowały się nagrody. W nich przeważnie dropiła kasa, ale był jakiś tam procent na pokemona (dajmy, że , bo naprawde rzadko wylatywały.).


Na pewno każdy z Was był świadkiem śmiesznej historii lub przeżył coś śmiesznego. Opiszcie, bo takie historie są nieraz lepsze niż kawały. Gdy wracałam do domu ze szkoły mój przyjaciel zaproponował mi zabawę z moją sunią na boisku.


Więc pobiegłam po sunie i poszłyśmy na boisko. Znalazłam patyka i rzuciłam go do kolegi - sunia pobiegła do niego. On rzucił patyka do mnie, ja do niego.


Ta ludzka interakcja może jednak czasami powodować pewne nieporozumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty