czwartek, 9 czerwca 2016

Player pl nie działa na windows 7

Tutaj znajdziesz rozwiązanie. Wystarczy kilka prostych kroków żeby zadziałał serwis VOD Player. Jest jednak sposób na to żeby Player.


Witam Panowie musiałem zwrócić się do Was o pomoc, gdyż walczę już z tym problemem od kilku dni i zero efektów. Dla osób dla których nie działa player.

Przez co każdy materiał jest w formacie. Wyciągnąłem sobie klucze do api, mogę dostać się do materiału, ale odkodować go na razie nie potrafię. Nie działają najnowsze odcinki np. Dzieję się to mniej więcej od 2-tygodni.


Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Odtwarza reklamy, materiału już nie. Te które wtyczki się nie domagają, działają na Chrome i na Firefoxie, ale na firefoxie się zacinają na pełnym ekranie.


Wczoraj było wszystko ok, nie mam żadnych wirusów.

Nie odwiedzałem dziwnych stron. Dziś włączam i przestaje działać, wyskakuje mi okno z raportem wysłania do Mozilli. Windows jest dostępna ta sama. Czyściłem folder z pozostałościami po FF.


Działa tylko starsza wersja 2. Ta współpraca nie układa się najlepiej. Co ciekawe, starsze filmy działają bez problemu. Po styczniowej aktualizacji systemu, Flash przestał działać w obu przeglądarkach Microsoftu: Edge i Internet Explorer 11.


Jeszcze nie wszystko stracone. Może się jednak zdarzyć, iż usługa ta odmówi nam posłuszeństwa, np. Jeżeli manualne włączenie nie pomaga, należy sięgnąć po inne środki. Silverlight do najnowszej wersji. Na razie nie jest znana skala tego problemu, ale jego występowanie wielokrotnie już potwierdzono.


Znaleziono też przyczynę i tkwi ona wyłącznie po stronie firmy Microsoft. Ten problem występuje po bezpiecznie usunąć urządzenie USB z tego samego portu UBS. Na systemach xdziała, xnie działa.


Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej. Z tego powodu nie mogłem dokończyć konfiguracji W w końcu przełożyłem HDD do innego komputera i tam okazało się, że i mysz, i klawiatura działają. Skonfigurowałem, przełożyłem z powrotem do swojego i dalej nic nie działa. I o ile 16-bitowe programy z lat 90-tych radzą sobie jakoś w środowisku 32-bit, na najnowszym komputerach nie będą już działać.


Po zainstalowaniu programu Flash Player wszystko działa poprawnie do czasu ponownego uruchomienia komputera. Po zrestartowaniu komputera na stronach internetowych wyświetlane są monity o ponowną instalację programu Flash Player. Przeglądarka wyświetli okienko z prośbą o potwierdzenie, że chcemy zainstalować nowy dodatek.


Należy zwrócić uwagę na odstępy między niektórymi znakami, jeśli o nich zapomnisz komenda nie będzie działać. Niedawno zakupiłem trochę starą płytę główną Gigabyte GA-K8NSC-939. Da się to naprawić czy trzeba przesiąść się na XP? Mam kilka gier, które nie chcą poprawnie działać. Czy włączenie ich w tym trybie pomoże?


Niektóre programy antywirusowe mogą blokować prawidłowe działanie programu. Na czas jego użycia polecam wyłączyć ochronę antywirusową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty