wtorek, 28 czerwca 2016

Enel med dentysta warszawa opinie

Wyrażam zgodę na wykonywanie przez Centrum Medyczne ENEL-MED S. Zapisz się na nasz newsletter! Bądź na bieżąco z informacjami o oddziałach, usługach i lekarzach, korzystaj z aktualnych promocji. Sprawdź opinie pacjentów, ceny, usługi i bezpłatnie umów się na wizytę!


Pan doktor wyleczył mojego zęba, ęba, którego wcześniej kilku dentystów zdiagnozowało jako. Irackiego na Saskiej Kępie w przychodni Estimplant polecam go od tego czasu i. Wyróżniają nas ludzie i doświadczenie, m. Enel-Med dentysta – polecacie? Bardzo profesjonalna i życzliwa osoba. Przepisała mi dobrze działający lek (problemy z zatokami), do tego zasugerowała dodatkowe leki, które mogą pomóc.


Wizyta poszła bardzo sprawnie. Może mało ważna uwaga, ale na mnie zrobiło to wrażenie, że Pani doktor bardzo szybko pisała na klawiaturze. Jestem po dwóch wizytach i jestem bardzo zadowolona. Po za standardowym leczeniem próchnicy Pani doktor zaleciła wykonanie zdjęcia, które ujawniło jeszcze nieodczuwalny, ale potencjalnie duży problem z jednym z wcześniej leczonych u innego lekarza zębów. Więc po pierwsze, jak najbardziej na czas skierowała mnie do chirurga szczękowego, a po drugie wyleczony doby temu ząb nie.


Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie dni temu. Lekarze słabi, zapisy okropne, labolatorium denne, wyniki zawsze dobre u każdego! Od kilku miesięcy leczę się u tego dentysty i wszystko jest super. Wstawoałem ostatnio implant zęba w Enelmed i to była porażka, związana z brakiem zachowania higieny przy bądź co bądź zabiegu chirurgicznym. Okulista zbadal mi wzrok,kupilam okulary na jego zlecenie.


Enel med nie zamierza mi zwrocic kosztów ani nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci. Uważam, że nie są warci zaufania. Sieciówka jak wiele innych, gabinety ma wielu miastach. Warszawa, mazowieckie dni temu.


Informacje o zarobkach, kadrze zarządzającej, atmosferze ! Jeśli widzisz ten komunikat oznacza to, że twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę skryptów javascript. Ja tak zrobilam i zrezygnowalam z aplikowania. Czy ktoś jeszcze korzysta z usług tej przychodni i może polecić lekarza dla dziecka, coś więcej powiedzieć na jego temat?


Czy ktoś chodzi do neurologa dzieciecego w E-M i może polecić? Witam, wcześniej czytałam opinie na temat revitmu, zaryzkowałem, miałem problem z żółtą skórą wnętrza dłoni (bardzo mocne) chodziłem do enel-med i lekarze rozkładali ręce, twierdzili ze nic mi nie dolega, Dziwne bo wszyscy mają białe rączki a ja żółte, do tego doszło ze cała skóra była żółta a nawet zielonkawa, W enel-med zrobiłem usg, wszystkie badania wątrobowe. Galerii Młociny uruchomione zostanie centrum medyczne enel – me w którym m. W lecznicy enel-med stomatologia, oprócz stomatologii zachowawczej dla dzieci i dorosłych, dostępna będzie także implantologia, protetyka i chirurgia.


Przychodnia Lekarska Carol-Med Adam Przewodowski ul. Monika Makowska w Galerii Północnej w przychodni Enel Me moja mama robiła u niej protezę częściową, jest bardzo zadowolona, pięknie to wygląda, nie widać różnicy z naturalnymi zębami. Z własnego doświadczenia nie polecaginekologia (pewna pani doktor nawet nie wyznaczyła daty porodu ani nie założyła karty ciąży, nie mówiąc o tym że zapomniała o kilku badaniach) internisty (pomylił anginę z alergią, stwierdził alergię bez przeprowadzenia testów) ani laryngologa. Zgłosiłem się ze skierowaniem na badanie TK naczyń wieńcowych. Wyznaczono termin na dzień 22.


Po zgłoszeniu okazało się że tych badań Enel Med nie wykonuje. Wiadomo zła opinia na 1dobrych nie miałaby znaczenia, ale złych na 1dobrych być może miałoby to znaczenie i wówczas enel-med mógłby się poprawić w niektórych aspektach. Jakie są Wasze doświadczenia z lekarzami ENEL-MED-u?


Proponuję, jesli jestescie zainteresowane zrobić ranking, albo przynajmniej opisać swoje doświadczenia związane z lekarzami ENEL-MED-u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty