piątek, 6 maja 2016

Czy mam szanse u chłopaka którego odrzucilam

Przyjaźniłam się z pewnym chłopakiem, który się we mnie zakochał. Ale ja wtedy jeszcze niczego nie czułam i dałam mu kosza. Czy mam jeszcze szansę u faceta którego kiedyś. Hej, chodzi o taką sprawę, w lutym tego roku poznałam chłopaka (poznaliśmy się u niego w pracy, po wymianie kilku spojrzeń i uśmiechu, podeszłam do niego i wpisał mi swojego fb).


Trochę żałuję, bo w sumie fajny był. Nie sądziłam, że tak mu się ułoży w życiu. Czy masz szanse na chłopaka w którym się kochasz? Obserwuj autora Dodaj do ulubionych 0. Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.


Zawiera nieodpowiednie treści? Paru się nawet zapytało czy zostanę ich dziewczyną. XD Najpierw przed tymi romansami to chcę się wyszaleć i życiem nacieszyć ( wolności doznać ) XD Jakbym miała chłopaka to by mnie mama zabiła XD. Daje serduszko #128151; i supcio quiz.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Mam szansę u chłopaka, którego zraniłam? Zobacz, czy masz u niego szanse!


On się we mnie kochał, ale go bardzo zraniłam - wzbudzałam zazdrość, byłam chamska etc. Teraz jesteśmy już tylko kolegami. I interesują się nim inne dzziewczyny. Znajdź wyniki, które zawierają. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.


Zawsze znajdą się osoby które dopasują się charakterami więc myśle że masz szansę i prędzej czy później kogoś znajdziesz. Tylko pamiętaj żeby nigdy , przenigdy się nie podawać. W tym Quizie zobaczymy czy macie szansę być z chłopakiem w którym się zakochałyście. Przez jakiś czas trzymaliśmy się razem, coś zaiskrzyło. Ale wkurzało mnie to, ze musiał być taki zorganizowany.


Pytanie z dziedziny Miłość: Czy dziewczyna, która jest przy kości ma jakąś szansę u chłopaków? Poleć na : Czy dziewczyna, która jest przy kości ma jakąś szansę u chłopaków? PL - Witajcie, Chciałabym zapytać czy Waszym zdaniem mam jeszcze szansę na. Po jakiś tygodniu napisał do mnie ten chłopak który mi się podoba.


Ale na drugi dzień kumpel się wygadał że go trochę zmusił do napisania bo sam się wstydził. No i teraz się zastanawiaCzy ja mu się na prawdę podobam ? I co zrobić aby ze mną się umówił żebyśmy mogli szczerze porozmawiać ? Jak wyrwać chłopaka u którego nie mam szans? Otóż jestem w klasie gimnazjum. A niedługo bedziemy składać podania do szkół średnich. Ze wszystkich punktów bede miała ok.


A marze zeby dostać sie na profil humanistyczny. Problem jest taki ze w moim miescie są tylko licea, co razem daje tylko miejsca na tenże profil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty