wtorek, 24 maja 2016

Odrzuciłem ją a teraz żałuję

Czas na wybór imienia :) chcialam mieć Konrada. Teraz już mi się troszkę przejadł, a boję się, że będę żałowała, że go nie nadałam Mąż zgodzi się na Konrada, ale miłości nie ma. Odrzuciłem miłość bardzo tego żałuje - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Wybrałem tą drogę a teraz żałuję tylko że powrotu już nie ma. Kocham ją i nic na ziemi ani niebie tego nie zmieni! Rzuciłam pracę na etacie i żałuję jednego. Pamiętam pewien poranek, kiedy pierwsze co pomyślałam po przebudzeniu to: „O Boże, co ja zrobiłam?


Padł wtedy na mnie blady strach, przerażenie stopiło się z ekscytacją, a Wielka Niewiadoma dzwoniła do drzwi wraz z listonoszem. Niej i wyjaśnij wszystko - że zmądrzałeś, że Ją i dziecko bardzo kcohasz, że chciałbyś zbudowac rodzinę. Idź, bo w krótce może byc za późno! Znam taki sam przypadek, tylko mój znajomy zobaczył synak po miesiącach i zakochał się.


Teraz nie wyobraża sobie życia bez szkraba.

Ma lat i zrozumiał co to znaczy być ojcem. Miłość, przyjaźń i znajomości: Cześć, Chciałbym pokrótce przedstawić moją historię: Byłem z dziewczyną jakieś półtora roku. Było wspaniale, wszystko się układało.


Jednak czasem pojawiały sie chwile zwątpienia, co chyba jest normalne. Jakieś trzy miesiące chciałem zerwać jednak pozbieraliśmy się i. Temat: dałem jej kosza a teraz tego żałuje Wiem Alicja, że łatwo teraz nie będzie, spiewac raczej nie bede, to by pogorszyło tylko sprawe bo jestem beztalencie jesli chodzi o spiew, bym musiał cos zorganizować w Warszawie, bo ja jestem z Zielonej Góry a ona z Warszawy i jezdziłem do niej przez całą Polske zeby sie z nia zobaczyć. Dlaczego zaczynam żałować tego że odrzuciłem dziewczynę która mnie bardzo kocha? Ona chce o mnie zapomnieć a ja o niej. Im bardziej próbowała mnie do siebie przekonać tym bardziej odpychało mnie od niej.


Rzygałem jej miłością i im bardziej ją olewałem tym bardziej była upierdliwa. W moim nowym związku bywało różnie, raz było dobrze, raz źle ale chciałem być z tą kobietą. Piotr Stramowski zdradził nam, kogo najbardziej chciałby zagrać i jaką rolę w filmie Patryka Vegi odrzucił. Wayne Rooney latem miał lukratywną ofertę z Chin. Informację tę potwierdził Luo Ning, honorowy prezes klubu Beijing Guoan.


Zawodnik Manchesteru United zdecydował się ją odrzucić i pozostał na Old Trafford. Na początku sezonu zgłosiliśmy do United z ofertą kupna Rooneya. Sam zawodnik poinformował nas jednak, że tak długo jak będzie mu pozwalało na. Teraz wyglądała inaczej, zachowywała się inaczej i, co najważniejsze, czuła się inaczej.


Wkrótce jednak Lily zauważyła, że nie wszystko było tak jak należy.

Teraz żałuję, bo mój mąż to porażka” (Historia J.) „Wyszłam za mąż z wielkiej miłości. Od zarania dziejów to facet polował na zwierzynę i ją przynosił a kobieta obrabiała i robiła z tego posiłki. Dziś facet pierze,robi zakupy,gotuje,sprząta itp. Witam Państwa, jestem pisarzem (do tej pory książek, ale chcę napisać więcej, o ile pisarska nerwica pozwoli), rem, blogerem. Sara może pochwalić się pięknym ciałem!


Czy Karol żałuje teraz, że nie wybrał 29-latki i odesłał ją do domu z kwitkiem? Najlepiej jest tam, gdzie jesteś z dala od fałszywych ludzi #128076; - podpisała jedno z wakacyjnych zdjęć Sara. Tylko spójrzcie, kogo rolnik odrzucił! Ona się pozbierała a ja tkwię w pustce.


Codziennie jestem w domu który razem urządzałyśmy i ciągle za nią tęsknię. Spotykam się z kobietami, ale żadna nie jest nią. Oczywiście żałuję że nie rozwiązałam naszych problemów które teraz wydają mi się błahe w inny sposób, nie powinnam stawiać spraw na ostrzu noża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty