wtorek, 12 kwietnia 2016

Piła spalinowa nie odpala

Piła spalinowa nie odpala

To samo dzieje sie jak przestaje ja gazowac-rozumiem, ze brak wolnych obrotów jest przyczyna gasniecia. Piła spalinowa STIHL MS-1- nie odpala. Przy zakupie owy cygan ją odpalił, działała nawet ładnie,. Iskra jest trochę podejrzana, słaba i za każdym razem w innym miejscu.


Tak to już bywa z chińskimi pilarkami za 4złotych. Pilarka jest na gwarancji, więc zanieś ją do sprzedawcy, niech naprawiają. Naprawa oznacza w praktyce wymianę na nową. Pila jest nowa lecz bez gwaracji, po rozpakowaniu zalaniu mieszanka i olejem do lacucha oraz PRAWIDLOWYM rozruchu pila nie chciala gadac. Husqvarna 3piła spalinowa nie odpala.


Piła nie odpala, dzisiaj rozebrałem, były urwane przewody od włacznika zalutowałem postanowiłem spróbować nadal bez efektu. Następnie rozebrałem gaźnik który przeczyściłem siteczko było zapchane. Forum dyskusyjne umożliwiające wymianę myśli, informacji i opinii na tematy związane z Kaszubami oraz z ich mieszkańcami.


Piła spalinowa nie odpala

Re: zalewa świece i piła nie chce odpalić Pilarol leje się do smarowania piły ! Pomysły dla: piła stihl nie odpala. Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić. Dopóki jej nie zgasze jest ok mogę ciąć godzine i nic jej nie jest a jak zgasze to koniec imprezy nie zapali dopóki nie będzie zimna,jak wleje paliwa do gaźnika to chwile zawarczy i tyle.


Co może być tego przyczyną może ktoś pomoże? Ogłoszenia o tematyce: piła spalinowa nie odpala na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.


Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Pilarka odpala jednak po dodaniu gazu dusi się i gaśnie, obroty wolne trzyma. Koło magnesowe było zbyt lekko dokrecone i pewnie ślizgało się po stożku, gdyż w końcu piła nie odpalała, a starter się zaciął. Zauważyłem, że pod kołem magnesowym czarny bruzdący smar (z metalem?).


Kompresja jest taka że wcale nie spada na sznurku. Jaka mieszanka kosa piła i inne spalinowe - Duration: 6:51. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. Diagnostyka uszkodzenia przewodów paliwowych i ich wymiana.


Piła spalinowa nie odpala

Daj łapkę w górę, jeśli film uważasz za przydatny. Witam mam na sprzedaż pile nie. Dzięki temu trafi do szerszego grona odbiorców! Zapewniamy możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT.


Posiadam pilarke spalinowa SOLO 6i mam z nia pewien problem. Pila zostala na zime odstawiona i nie odpalana, i na wiosne chcialem opalic i troche pocicac a tu klapa. Sprzedam piłę spalinowa husqvarna 3stan wizualny jak na zdjeciach Piła nie odpala wymieniłem cewke i tłok na nowe ale nadal nie odpala podejżewam że gaźnik do regulacji Sprzedaje jako uszkodzoną d. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Wężyk paliwa z tym sitkiem w baku wyczyściłem, tłumik też czyszczony. Dodam jeszcze że stało to się nagle, po min pracy. Zobacz inne Piły spalinowe, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. PIŁA SPALINOWA NAC KM kupiłem na allegro za 550zł i po pięciu szrpnięciach zerwałem linkę(sprężynę). Dzwonie do gościa od którego kupiłem i starter nowy był na grugi dzień stary kurier wziął za przezyłkę nie zapłaciłem tak że serwis zadziałał.


Nie wolno o tym zapominać, bo w przeciwnym razie dojdzie do awarii. Mimo tego, że piła spalinowa jest droższa i znacznie głośniejsza, niż elektryczna, jest ona lepszym wyborem. W jej przypadku nie ogranicza Cię długość kabla. W tej cenie kupisz piłę spalinową do zastosowań amatorskich. Nie jestem też zadowolony z odpalania zimnego silnika.


Brakuje pompki paliwa do rozruchu. Rozgrzana odpala się za delikatnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty