poniedziałek, 9 listopada 2015

Jakie dziewczyny lubia arabowie

Jakie dziewczyny lubia arabowie

JAKIE KOBIETY lubia ARABOWIE ? Agatka wysmiewa jakas dziewczyne bo bierze zasilki a sama jest cale zycie zalezna od pieniedzy innych a jej jedyne hobby to pisanie w jakims jezyku podobnym do polskiego bzdur na forum. Pytanie: jakie dziewczyny podobają się chłopakom jest źle zadane. W zależności od własnych predyspozycji i predyspozycji mężczyzny nasze dobory w pary będą wyglądać różnie.


Europejka wychodzi za mąż za muzułmanina, w małżeństwie zaczyna się psuć, mąż wywozi dziecko do swojego kraju. To nie jest historia, którą słyszymy pierwszy raz. Mężczyźni przebadani na zlecenie portalu World of Female wskazali, jakie typy kobiet im się podobają. Ideałem jest, jeśli jedna kobieta ma w sobie aspekt każdej ze wskazanych przedstawicielek płci pięknej. Po to przywozi swój portfel.


Kobieta chce usłyszeć komplement. Przystojny, dwudziestoparoletni Arab nie odrywa wzroku od Agnieszki. Wygląda tak, jakby chciał ją dziś zjeść zamiast baklavy. Pyzata trzydziestolatka przy kości, na którą. Ten wpis jest powstał na podstawie ankiety, którą przeprowadziłem na blogu.


Jakie dziewczyny lubia arabowie

Grupę, którą poddałem badaniu szczegółowo opisałem w poprzedniej analizie (dotyczącej wyglądu mężczyzn). Polakow do Amerykanow, przy artykule o tym kogo Arabowie nie lubia. Dlaczego faceci lubia najbardziej glupie blondynki z niebieskimi oczami? Stereotyp się przyjmuje, wszyscy jak jeden mąż mu wierzą, wymyśla się dowcipy na temat blondynek, jakie to one są głupie. Nie mówię tu, że wszystkie blondynki są mądre, ani, że wszystkie brunetki głupie.


Nie pamiętam ani jednego lotu, żeby nam nie towarzyszyła przynajmniej jedna Polka z małym berbeciem, jadąca do tatusia bobaska. Z początku pytaliśmy te dziewczyny, niektóre po studiach wyższych, czy wiedzą do jakiego kraju lecą, jakie tam panują obyczaje, że ona i dziecko tam będzie własnością swego pana i władcy. A ja bralem ze soba do Polski i Niemcow i Holendrow.


Oni chodzac po ulicach Opola , podziwiali polskie kobiety. Sami wiecie jak jest w lecie. Krotkie spodniczki, dekolty, ladne opaloneciala.


Polki lubia sie tak ubierac i nie jest to zadna prowokacja ani wystawianiem sie. I mówię wam dziewczyny to jest zupełnie inna jazda! S: Próbuje mojego faceta namówić, żeby też spróbował, kupiłam mu nawet takie koraliki, czy jak to się tam nazywa. Bo polki lubia obcych typow, co jest zreszta zgodne z polska norma.


Jestesmy narodem kosmopolitow, dla ktorych to co nasze jest. A tak na magrinesie dodam, że poznała miłego chlopaka-Araba oczywiście. A im bardziej będzie niezłomny tym gorzej ,bo tylko narazi się na moje nerwy. Jeżeli mężczyzna mnie interesuje ,to wcale zdobywać mnie nie musi ,wystarczy ,że będzie wierny.


Tegoroczną edycję World Press Photo wygrało zdjęcie młodej Afganki, której mąż obciął nos i uszy. Ciebie też to czeka – usłyszałam od paru „życzliwych” osób, ponieważ kilka lat temu wzięłam ślub z muzułmaninem. Dla większości Polaków islam jest złą, agresywną religią, w której kobiety znaczą mniej niż wielbłąd czy koza. Starsze kobiety mają więcej doświadczenia także w na tym polu. Być może znają parę trików, które potrafią wykorzystać w sypialni.


Z pewnością takie kobiety są świadome swojej seksualności i swojego ciała, dzięki czemu partnerowi jest łatwiej je zadowolić. Młode dziewczyny patrzą na te zdjęcia pełne blichtru i luksusu, ale nie wiedzą, że wszystko, co widzą na profilach Instagram models, ma swoją cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty