wtorek, 22 września 2015

Zostawiłam go ale go kocham

Na początku nie byłam pewna co do tego czy z nim być, ale się zgodziłam. Po jakimś czasie jakoś zrobiłam się taka oschła dla niego, aż w końcu go zraniłam i zostawiłam go. Wciąż byliśmy przyjaciółmi i ciągle jesteśmy.


Ja po pewnym czasie zorientowałam sie że zrobiłam cholerny błą że go kocham. Wiem ,ze bardzo go zraniłam , wiem ze jestem winna , ale czy milosc nie polega tez na wybaczaniu ?

A ja głupia posłuchałam innych i to zrobiłam chodź była to prawda. Bardzo tego zaluje chciałam do niego wrocic ale on powiedzial ze musi sie zastanowic nad tym wszystkim trwa już to. Chłopak mnie zostawił, ale ja go kocham. Mam problem , bo kocham mojego byłegoo. I nie wiem co mam zrobić , bo on woli kolegów ode mnie.


Kocham go, ale nie mogę z nim być. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Link to postu Udostępnij na innych stronach. Witam mam na imię Agnieszka chłopak zostawił mnie tyg temu twierdząc że coś się w nim wypaliło ale ja go nadal kocham ale on mnie już nie co mam zrobić a jak go pytam czemu tak naprawde mnie zostawił to mówi że ma swoje powody i co mam zrobić? Nie wiem jak to sprawdzić… z jednej strony nie chce go tracić, ale z drugiej nie wiem czy jak podejmę decyzję o ślubie to czy potem nie zmarnuję mu życia przy mnie, bo jeśli on ciągle będzie czuł, że ja nie jestem całą sobą w tym związku, to jak się będzie czuł? Może znajdzie kobietę, która będzie umiała być wierna. Zerwałam z nim, ale go nadal kocham - Netkobiety.


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Kochani proszę Was z całego serca o wsparcie i pomoc. Jestem z moim chłopakiem lata (ja mam 2 on 22). Jest czasem bardzo agresywny ale jest też kochanym człowiekiem.


Twierdzi, że mnie kocha, chce być ze mną - ja też kocham go, ale jak myślę o tych wyzwiskach i traktowaniu mnie to chcę mi się płakać nad sobą, że tak pozwalam się traktować. W sumie teraz to przez to wszystko nie widzę radości w życiu - ciagłe problemy i nieporozumienia. Wiem natomiast, że facet potrafi zostawić kobietę, bo widzi, że z innym albo po prostu bez niego będzie szczęśliwsza. Nie płacz za bardzo, bo w życiu tak bywa, że osoba A kocha osobę B, ale osoba B nie kocha osoby A. Nie próbuj nawet zabić w sobie miłości do niego Tłumacz sobie, że go kochasz, ale dalej życ razem już nie możecie. Powiedział mi tylko,że musi wyjść na prostą bo popełnił kiedyś błędy,i nie chce mnie ranić.


Mój były teraz nawed nie chce.

Dziewczyny czuję się z tym źle. Z tym że go tak mocno zraniłam. Ale co Wy byście wybrały Zostawiłam go dla byłego. Mam lat, od lat jestem szczęśliwą mężatką, mamy z mężem dwójkę dzieci i bardzo kocham mojego męża.


Moje życie było spokojne, szczęśliwe i ustabilizowane. Ale tak naprawdę, jak przychodzi co do czego, ja nie mam się nawet komu wygadać. Każdy mówi zapomnij, nie przejmuj się. Ale nikt nie bierze tego pod uwagę, że ja go kocham. Niby najlepszym lekiem na miłość jest kolejna miłość, ale ja nie chcę ranić tego nowego chłopaka, będąc z nim, a kochając byłego.


Dokładnie wiesz, jak było i jak jest. Obydwoje staraliście się ze wszystkich sił, ale coś po drodze nie zadziałało. Nie można żyć nadzieją na lepsze. Musisz podążyć naprzód wdzięczna, że spotkałaś go na swojej drodze. Wdzięczna za wszystkie dobre i złe chwile, bo zarówno jedne i drugie nauczyły Cię czegoś.


Witam poznałam chłopaka przez czata,bylismy ze soba rok. Ja poczułam ze go kocham jeszcze bardziej,chce byc z nim juz do konca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty