poniedziałek, 14 września 2015

Mam 19 lat a moja dziewczyna 16

Widzisz gościu internet jest taki fajny,można komuś pogrozić robiąc przez to z siebie kozaka. W rzeczywistości nie byłbyś taki cwany. To że mam lat a moja dziewczyna nie znaczy że.


MAM LAT A MOJA DZIEWCZYNA MA lat Zarchiwizowany. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Witam, postanowilem tutaj napisac, bo juz nie mam sily! Moja dziewczyna Ania ma lat i wczoraj od jej mamy uslyszalem ze jestem pedofilem! Mam lat , studiuje i pracuje. Co myślicie gdy dziewczyna która ma lat chodzi z chłopakiem który ma 20?


Jedyny problem to to że moi rodzice nie pozwalają mi się z nim spotykać. I nie wiedzą oczywiście że jesteśmy parą. Myślą jak spora część Polaków.

Ale gdybym sama kiedyś nie zaczela żartować o seksie on też siedziałby cicho. Mam lat, i nadal nie mam okresu! Za niecały miesiąc skończę lat, a okresu brak! Wydaje mi się, że jestem w miarę normalnie rozwinięta.


Wszystko jest jak ma być oprócz mikroskopijnych piersi i braku talii. Wiem, że będę musiała pójść do ginekologa - ale strasznie się boję i wstydzę. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Czy chlopak który ma lat i ma dziewczyna lat zalezy mu na seksie , czy w tym wieku juz o tym mysla? Chciałabym się dowiedzieć ile powinnam ważyć.


Czy to prawidłowa waga dla dziewczyny w moim wieku? Wiele osób, które chciałyby schudnąć, liczą, że w. Ja mam lat i jestem z dziewczyną. Jestem dziewczyną w wieku lat i osobiście mam chłopaka który ma lat.

Czy moja waga jest prawidłowa? Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jutro kończę lat. Jeśli bedziemy się kochać to czy oznacza to że jestem pedofilem? Skąd ta nadmierna troska o młodzież i jej znajomości,śmierdząca mi moherem na odległość. Miałam faceta lat starszego niby z bagażem doświadczeń odeszłam bo był dzieciakiem Miałam równolatka i tez nie wyszło.


Odchudzanie Dietetyka Waga a zdrowie ponad rok temu. Wszystko zależy od tego na jakim etapie my jesteśmy i czy chcemy teraz tego samego. Weź pod uwagę to że on lat ma szkołę, życie zawodowe przed sobą ledwo wychodzi ze swojego domu a zacznie życie z Tobą. Spanie z moja Kobieta ( lat ) i wspolzycie miedzy moja lat a mna ( lat ) Witam.


Chcialem Panstwa zapytac czy Prawnie mozna wspolzyc z osoba w wieku 15lat ( brak miesiecy do lat ) Matka od tej Mlodej Damy nie ma nic do tego, zebym z Nia spal. Więc masz lat i jesteś w ciąży? Moja mama już o tym wie: po kilkunastominutowym szoku, w który wpada, dowiedziawszy się o tym, szybko.


Jakie ma sie prawa w wieku lub lat? Witam mam lat a moja narzeczona i nie wiem czy bez zgody jej rodziców sąd opiekuńczy udzieli nam ślubu cywilnego. A po drugie czy jej rodzice maja prawo zabronić się jej spotykać ze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty