piątek, 18 września 2015

Jak zmienić numer telefonu w play na karte

Wybierz zakładkę Mój profil na stronie Moje Konto w Play24. Na podany numer wyślemy SMS-a z hasłem jednorazowym. W sprawach związanych z Obsługą Klienta zapraszamy do forum Pomoc Play!


Wziąłem w abonamencie telefon na firmę. Z określonych powodów chciałbym zmienić numer telefonu i przenieść na niego abonament czy jest taka możliwość?

Nigdy o tym nie słyszałem, więc pytam. Jak zmienić taryfę na karcie do internetu? Dane osobowe możesz zmienić tylko w Salonie Play. Jeśli zmieniasz adres lub tel.


Wyślij link Informacje o bezpieczeństwie. T-mobile przenosząc numer do nic z orange z tym że do dnia dzisiejszego numer nie przeszedł na karte T-mobile ile trwa przenoszenie numeru i czy w tym przypadku musze zgłosić sie do salonu T-mobile i wyjaśnić czemu. Orange wprowadził do ofert na kartę bardzo innowacyjną usługę „Zmień swój numer telefonu”.

Dzięki niej można samodzielnie zmienić swój numer telefonu poprzez kody USSD bez konieczności wymiany karty SIM. Wszystkie środki zgromadzone na koncie, aktywne usługi i pakiety będą zachowane. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak mogę zmienić numer telefonu w PLAY? Jak aktywować kartę do telefonu? Stan konta możesz sprawdzić: w aplikacji Playw sekcji Twoje konto.


Chcę zmienić numer telefonu,jak to zrobić ? Jestem w heyah a chcę być w orange,nie chce przenosić numeru tyko go zmienic na inny,jak ? Aby doładować konto przez internet, trzeba podać numer MSISDN, czyli numer telefonu przypisany do Twojej karty SIM. Autoplay When autoplay is enable a suggested video will automatically play next. Ale chłopaki kręcicie,numer można zmienić ale się za to płaci, nie dalej jak miesiąc temu zmieniałem numer w plusie bo się za bardzo rozniósł. Oczywiście nie ma za darmo zmiany a mnie to kosztowało około sześciu dych.


A kupowanie numeru na allegro to totalny idiotyzm. A może zmienimy numer telefonu. Kilka godzin temu na forum Play pojawiła się informacja, w jaki sposób można było doładowywać usługi na kartę za pomocą usług abonamentowych na cudzy koszt. Kluczowe fragmenty cytujemy poniżej: 1.

Chciałbym przejść z abonamentu na taryfę Play na Kartę lub Play na Kartę Lubię to! Chociaz, może jednak jest szansa - może mogę w jakiś sposób upoważnić kogoś z rodziny, żeby zrobił to w moim imieniu w salonie Orange? Czy stara karta SIM byłaby wtedy fizycznie potrzebna? Poza tym, rok temu wymieniałem SIM na micro SIM. Teraz musze wyrobić NANO SIM.


A lokalny francuski operator dał mi kartę trzy w jednym. Czasami nie chcemy, aby numer naszego telefonu był wyświetlany na telefonie osoby, do której dzwonimy. Rozwiązaniem w tej sytuacji jest opcja zastrzeżenia własnego numeru.


Podajemy, jak to zrobić, posiadając numer w Play. Mamy jednak szybszy sposób aby zastrzec swój numer, sposób ten działa w każdej sieci komórkowej w Polsce. Czy w Orange, Play, T-mobile oraz Plus.


Wtedy pełen numer telefonu będzie wyglądał tak jak na przykład na screenie poniżej. Skorzystaj z usługi, by zmienić obecny numer telefonu i otrzymać nową kartę SIM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty