czwartek, 15 sierpnia 2019

Wyznanie miłości dla niego

Bądź oryginalny - wyznaj swoją miłość! Znajdziesz tutaj szczere wyznania miłosne, gotowe teksty, które posłużą jako miłosna inspiracja. Konkurs walentynkowy „Miłości niejedno ma imię…” trwał tydzień. Przez ten czas nadsyłaliście do nas swoje wyznania, czym jest dla Was miłość.


Jury urzekły słowa Anny Andrzejak: „Moja miłość to uczucie bezpieczeństwa, świadomość, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie, kiedy już sama sobie nie radzę. Tęsknić za kimś można tylko z dwóch powodów, jeśli ta osoba jest w twoim sercu lub jeśli chciałbyś być w sercu tej osoby.

Najpiękniejsze wyznania miłosne dla NIEGO i dla NIEJ :) - Forum Szafa. Witajcie, założyłam ten wątek aby stworzyć zbiór pięknych wyznań miłości, obojętnie czy w formie. Dam Ci serce me czerwone W nim gorąca miłość płonie Ty mi dasz serduszko Twoje Pokochamy się oboje Dlaczego Cię kocham, najdroższy.


Pragnę co chwilę słuchać Twoich wyznań miłości, i sama mówić Ci, jak wielkim jesteś dla mnie szczęściem. Gdy jesteś gdzieś daleko, umieram z tęsknoty za Tobą, więdnę jak, kwiat pozostawiony bez opieki. Pamiętam dokładnie moment kiedy się spotkaliśmy, nasze rozmowy przy blasku księżyca.


Musisz dla chłopaka powiedzieć prosto z serca to co czujesz. A nie Ty mu wyślesz jakiś głupi tekst miłosny spisany z neta.

Fajne rymowanki dla dziewczyny i chłopaka - str. Miłosne wiersze i wierszyki dla niej i dla niego. Nie mów nikomu Nie mów nikomu, żem Cię dotknął że ma miłość nie odwzajemniona że ta noc była Moja Choć na.


Znacie się najlepiej, wiecie czego Wam najbardziej potrzeba – poświęcanie sobie wzajemnej uwagi to nie tylko sposób na wyznanie miłości, ale i na jej pielęgnowanie. Interesuj się tym, co jest dla niej ważne. Dla tego czasu można odłożyć na chwilę swoje hobby. Trzymamy kciuki za Twoją miłość. Pamiętaj, że najwięcej najpiękniejszych wyznań miłosnych znajdziesz w swoim sercu, a to może być najlepszy tekst na podryw!


Aby zaimponować dziewczynie, zawsze możesz również posłużyć się cytatem o miłości lub wierszykiem dla zakochanych - tak zdobędziesz uczucie tej jedynej. Ale tego typu wyznanie miłosne jest bardzo sympatyczne, a w dodatku zabawne. Jeżeli obiekt twojej miłości ma urodziny, możesz przygotować dla niego tort z czekoladowym napisem „I love you”.


Który mężczyzna nie ucieszyłby się z przepysznego przysmaku? A wyznanie miłości może jedynie sprawić, że smakować będzie jeszcze. Ty dla mnie jesteś najdroższa i najwspanialsza na świecie. To właśnie Tobie poświęcam swe życie, tylko do Ciebie należę, tylko Ty masz mnie całego. Tak bardzo mocno Cię kocham, że brakuje słów, żeby to opisać.


Brakuje kolorów, żeby Ci to namalować.

Wierszyki miłosne dla niej i dla niego. Jesteś dla mnie wszystkim, całym życiem, całym światem. Ja podam przykła który kiedyś przeczytałam na internecie: miłość jest wtedy, kiedy mama bierze na spróbowanie kawę taty i sprawdza, czy na pewno jest dobra.


Prezent w dowód miłości Sposobów wyznawania miłości wiele. Jedni obsypują swoje drugie połówki wyznaniami miłości każdego dnia, inni z kolei są bardziej oszczędni w okazywaniu uczuć i czekają na odpowiednią do tego okazję. W jaki sposób pokazać drugiej osobie jak wiele dla nas znaczy oraz jak bardzo ją kochamy? Myślę, że to nie dla mnie, brak Twego oddechu ust truskawkowych włosów miodowych.


Mówią, że miłość, co człowieka nawiedza jest jak dobra nowina, ramiona otwiera. A mnie spotkała taka, co wolność zabiera i ręce wiąże nie tylko dla mnie, ale i dla Niej. Od niej dla niego – takie wiersze zazwyczaj są bardziej ostre, emocjonalne, wypełnione głębokim i szczerym uczuciem, nie mogącym się zmieścić wewnątrz subtelnego kobiecego serca i wylewającym się w poezji. Miłość to nie róże od Ciebie, czy nawet polne. Są też wierszyki o miłości wesołe, lekkie i niemal codzienne – one, niczym cukierek po obiedzie, dodają uroku.


Mogłabym zostawić go dla siebie,ale chcę się podzielić z Wami. Mąż inżynier-umysł techniczny,gawędziasz z niego żaden. Dlatego te słowa mnie bardzo wzruszyły. Boże jak ja jestem Szczęśliwy z tobą.


Opublikowano w SMS miłosne po polsku. Tylko Tobie chcę się zwierzyć, trzymać Cię za ręce. Z Tobą mi niczego nie brakuje, nie pragnę nic więcej. Nawet najlepsi nie ucza sie milosci sami.


Kochany mój Skarbie, przez przypadek poznany jesteś dla mnie lekarstwem na smutki i rany. Jesteś Aniołkiem, który spadł mi z nieba, jesteś chłopakiem, którego mi trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty