wtorek, 5 marca 2019

Zakochałam się w obcokrajowcu

Mam lat i parę miesięcy temu poznałam mężczyznę pochodzącego z Niemiec. Mogę powiedzieć że była to miłość od pierwszego wejrzenia, po jakimś czasie zostaliśmy parą. Zakochałam sie w obcokrajowcu co robiccc. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety. Co robić, już nigdy go nie zobaczę ? W dniu wyjazdu obiecałam, że niedługą wrócę.


Kilka miesięcy później byłam w Maroku z powrotem. Kiedy tylko on miał wolną chwilę. Dowiedziałam się, że sytuacja w kraju jest trudna i on musi zarabiać, jak tylko się da. I w seksie czasem czuję się dziwnie. On nie pociąga mnie w takim stopniu, jak ja jego.


Jesli w tej sferze partner Ci nie odpowiada - to zostancie przyjaciolmi. Moj maz jest w wieku Twojego partnera, ja jestem starsza od Ciebie o lat 9. Seks jest dla nas wazny, moj maz jest dla mnie atrakcyjnym partnerem i pociaga mnie tak samo -jak ja jego. Rok temu też zakochalam się w mężczyźnie starszym ode mnie o lat.


Musze powiedzieć,że nigdy nie spodziewałąm się,ze spotka mnie w życiu coś tak pięknego. Kazda minuta nie spędzona razem to minuta. Mam na imie Gośka nie Małgosia, Małgorzata tylko Gośka. Jestem normalna zwykłą dziewczyną. Przez ostatnie lat przeżywam ciągłe rozterki i nikt mi nie może pomoc.


Chodzi o to, że zakochałam się w nie odpowiednim facecie. Jeżeli obawiamy się bycia blisko w relacji, lęk blokuje uczucia do osoby, która potencjalnie mogłaby stać się naszym partnerem. Postanowiłam tu napisać bo już nie mogę tego trzymać w sobie.


Poznałam ją w pracy (ona jest lezbijką), traktowałam jak wszystkich innych. Gdy nagle zaczęłam ja lubić bardziej niż inne. W Soldeu koncentruje się nocne życie Grandvaliry. Prócz popularnych miejsc dla turystów, można też znaleźć tam lokalne bary, w których bawią się miejscowi instruktorzy oraz zawodnicy – często niesamowicie utalentowani riderzy.


Mamy ze sobą kontakt prawie codziennie. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Uciecha jako taka nie wchodzi w rachubę - nie umiem skakać na boki i nie chcę. Może faktycznie wyjazd dobrze nam zrobi.


W jednym artykule czytałam, że pocia do tej samej płci zdarza się bardzo często u nastolatkow i to normakne i to raczej mija. Ale wg to ona postapila beznadzoiejnie, bo skoro calowalyscie sie i wgl, a teraz nagle ona mowi nie, a potem to sie zdarza to znaczy,ze ona sie toba bawi. W tym artykule przedstawię się jako WZ. Przybył do parafii w której mieszkam lata.


I tak się zaczęło, jak piorun, który uderzył w moje serce. Pomimo zbudowanych przez nas murów, ledwie zaleczonych ran, złych decyzji, strasznych myśli, jesteśmy w stanie kochać wciąż i wciąż. Jak to jest, że miałam czelność jak kiedyś w szczenięcych latach nawlekać teraz kosmyk włosów na palec?


Nawlekać go i uśmiechać się do samej siebie? Jest ode mnie lat starszy, a znamy się od czterech. Na początku rozmawialiśmy tylko na zajęciach lub o zajęciach. Później przez dwa lata nie miałam z nim nic na uczelni, a w tym roku znowu prze jeden semestr prowadził zajęcia w mojej grupie.


Chemia aż kipiała, seks super. W zasadzie to przeprowadziłam się wtedy do jego pokoju. Byłam przeszczęśliwa, wspominam te miesiące ze łzami w oczach. Było mnóstwo pięknych, magicznych momentów, padły szczere deklaracje miłości.


Teraz się zakochałam, jak nigdy, aż mnie wszystko w środku boli. Tak tkwię w tym i czekam, kiedy nastąpi cios, kiedy umrę… Nie chodzi tu o seks, mamy spotkania bez seksu. On mi dużo opowiada o sobie, na brak seksu w małżeństwie nie narzeka, nie tego szukał, szukał miłości, bo żony nie kocha”. Sama już nie wiem co mam robić, nie mogę przestać o niej myśleć.


Może zacznę od tego że z Patrycją (moją przyjaciółką) przyjaźnimy się już dość długo i powiem szczerze że z nikim jeszcze nie byłam tak bardzo związana jak z nią. Trwało to bardzo długo i nikogo poza nim nie widziałam. Dzięki niemu polubiłam chodzenie do szkoły i czasem tylko ze względu na niego nie poszłam na wagary. Niestety zakochałam się w nim i chwilami myśle, że i on coś do mnie czuje.


Nie mogę nikomu o tym się zwierzyć i źle mi z tym, że nigdy między nami nic nie będzie bo wiem, że to nie moralne. Bardzo źle mi, i przybija mnie to, że gdy rozmawiamy itd to muszę ukrywać swoje uczucia wobec niego. Czy powiedzieć mu o tym tak aby.


Dobrze pokazuje jakie mogą wystąpić problemy dla tych kto się chcę związać na stałe z obcokrajowcem o innym wyznaniu czy kulturze. Pouczający film(dla tych kto nie czytał książki) polecam zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty