środa, 30 maja 2018

Związek polki z hiszpanem

Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym względzie? Hiszpanem i tak szczerze mowiąc to nie uwazam zeby taki zwiazek byl gorszy niz z Polakiem. Oczywiscie jak sie zna jezyk.


O różnicach w kulturze hiszpańskiej i polskiej można by mówić godzinami. Od mentalności i sposobu życia, poprzez język, a kończąc na tradycjach i świętach. Jaki wpływ mają różnice te na związek Polki z Hiszpanem ? Jak wygląda relacja między ludźmi z tak odległych krajów, a jak postrzegają ją inni?


I czy taki związek jest na dłuższą metę w ogóle możliwy? Dzisiaj odpowiadam na maila od jednej z moich widzek. Dodatkowo opowiadam anegdoty o moim związku z Hiszpanem :) Zapraszam także na fan page. This feature is not available right now.


Związek z obcokrajowcem pełen jest niespodzianek, różnic kulturowych, zmagań z nierzadko różną codziennością oraz wzlotów i upadków, bo oprócz drugiej osoby, uczymy się także często zupełnie innej kultury i sposobu życia. Przeczytajcie zatem, czego ja nauczyłam się będąc w związku z Hiszpanem. O tym jak wygląda związek Polki z Hiszpanem pisałam Wam już kilka razy.


Mogliście przeczytać o tym, jak wpływają na nas różnice kulturowe, czy o tym,. Wiem coś o tym, bo mieszkam w Hiszpanii od dobrych X lat, mój narzeczony jest 1 Hiszpanem z dziada, pradziada. Twój znajomy może być to oczywiście Hiszpan na papierku, ale korzenie i rodzina prawdopodobnie pochodzą z Maroka, bo to bardzo częsta sytuacja.


Marokańczyków w Hiszpanii jest cały ogrom więc wcale bym się nie zdziwiła. I nie ważne, czy to Hiszpan z Polką, czy Afroamerykanin z Polką, czy ktokolwiek inny. Nie ma co generalizować i wrzucać wszystkich do jednego worka. Mam też kolegę, który wyznaje Islam, pochodzi z Uzbekistanu.


Jego brat kilka lat temu ożenił się z Polką i są szczęśliwą rodziną, mieszkają w Londynie. Temat: Polki o Hiszpanach Zgadzam się z przedmówczynią. Byłam w związkach z dwoma Hiszpanami i wszystko było cudowne poza jedną kwestią - jedna dziewczyna nie była dla nich wystarczająca. A co do domu uciech, to również prawda, moi znajomi będąc w Polsce, jeśli na imprezie nie poznali jakiejś Polki to zawsze tam lądowali.


W związku z Hiszpanem nie wchodzi w grę odwracanie ról, to facet ma uwodzić, zaskakiwać, obsypywać podarunkami i zapraszać na randki. Ta, która decyduje się na związek z Hiszpanem musi się podporządkować i. Zarówno wśród Polaków i panów z zagranicy można znaleźć wartościowych ludzi, nie popadajmy w paranoję Ja jestem obecnie zaangażowana w związek z Hiszpanem. Hiszpanie marzą o partnerkach delikatnych i dominujących zarazem. To prawda, dusza ognista, zupełnie inny temperament. Pociąga mnie na każdej płaszczyźnie, to jest ta inność.


Ekspertka od języka hiszpańskiego, od kilku lat prowadzi z powodzeniem swoją działalność w Hiszpanii. Kocha Hiszpanię, ale nie jest to ślepa miłość. Widzi także jej wady, o czym nie boi się pisać na blogu. A dla mnie Wlosi sa pantoflarzami. To kobiety tu rzadza w rodzinie.


Poza tym sa falszywi,usmiechaja sie a tak naprawde mysla pewnie cos innego. O Polkach maja takie zdanie,jak zreszta reszta swiata. Polska to dla Wlochow jedno z panstw Wschodu. Mój mąż jest super, uważam, że wygrałam los na loterii, ale jak wiadomo – nikt nie jest idealny.


Polki na rowni z Rumunkami i Ukrainkami-ladne i latwe. I nie, nie zamierzam za to nikogo przepraszać! Od kilku lat jestem w szczęśliwym (w większości) związku z Hiszpanem. Bo, jaki w zasadzie wybór mają dzisiaj Polki?


Ale te prawdziwe, młode Polki z krwi i kości. Daj przykład – nie bierz, bierz przykład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty