czwartek, 24 maja 2018

Odeszłam do innego teraz żałuję

Post kierowany głównie do kobiet które żyły w idealnym związku ale z chęci poprawienia go na maksa. Dusiłam się i odeszłam od nudnego partnera do innego a teraz żałuję. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub.


I minęło tak naprawdę stosunkowo mało czasu, każdy przechodzi żałobę na swój sposób i jednemu wystarczy miesiąc, innemu rok, a jeszcze innemu X lat. I chyba teraz najbardziej boję się tego, że X lat okaże się liczbą dwucyfrową i siedząc kiedyś na tarasie (z kimś czy samotnie) wciąż będę wracać do tych wspomnień i oczy.

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Przeniosłam się do siostry i jej męża i mieszkam z nimi do dziś. Nie mam ani faceta, ani własnego lokum. Zostałam na lodzie, ale dobrze mi tak. To zemsta za to, co zrobiłam Łukaszowi.


On ułożył już sobie życie z inną dziewczyną, mieszkają razem w mieszkaniu, które mogłoby teraz należeć do mnie, a ja?

Bylismy ze soba lata , mieszkalismy razem, on stracił pracę i przez m-cy siedział w domu, ja w tym czasie brniłam mgr. No i nasze życie stało sie nie do zniesienia. Nie trzeba zostać kopniętym w dupę, albo nienawidzieć facetów, bo być odrobinę empatycznym i wczuć się w sytuację opuszczonej dziewczyny. Nawet jakby teraz do niej wrócił i został do końca życia, to jej złamane serce będzie miało już na zawsze blizny i nie wierzę, że mogą być ze sobą szczęśliwi.


Temat rzeka, bo do tego, dlaczego kobieta czuje się niedoceniania dochodzi jeszcze: – jej charakter – wartości wyniesione z domu np. BI albo naoglądała się seksu w wielkim mieście ) – poziom jej. Zdradził mnie i odszedł do innej.


W dodatku, wydaje się, że on tego nie żałuje. A gdy wpadłaś w szał, to on cię wyzwał. Najgorsze, że po tym wszystkim co „ci zrobił”, tobie nadal na nim zależy. Pomocy nie wiem co mam zrobić, nie mogę zasnąć moja kobieta odeszła do innego mężczyzny jeszcze sypia z nim czego się dowiedziałem działo się to wczesniej, byłem chyba dla niej za dobry nie mogę teraz się pozbierać wziąłem urlop w pracy, nie nadaje się aby pracować, wszystko się we mnie rozrywa, mam ochotę. Drogie kobiety, Zanim mnie czy innego faceta radykalnie ocenicie, pomyślcie, że to nie jest tak, że facet zawsze jest draniem.


Związki rozpadają się z różnych powodów. Nawet jeśli to jedna strona mówi „koniec i pakuje walizki. Mnie nie było łatwo powiedzieć „koniec, bo mam z żoną dwoje wspaniałych dzieci.


Kilka lat wierzyłem, że coś się między nami zmieni.

Dla mnie to równoznaczne z braniem ślubu, bo zaszło się w ciążę. Odeszłam i to nie była żadna próba manipulacji, po prostu chciałam czego innego. Próbowałam ułożyć sobie życie, to był straszny okres nie chciałam już z nim wiązać przyszłości. Stwierdziłem , że szkoda nerwów. Spotkałem ją później gdzieś w sklepie i ją olałem ale widziałem, że ona coś do mnei czuje bo jak wychodziłe olewając ją to za mną dzwoniła żebym zaczekał ale olałem to.


Jeżeli dusiłaś się w tym związku, jeżeli widziałaś te wady, jeżeli pragnęłaś zupełnie czegoś innego to podjęłaś JEDYNĄ i SŁUSZNĄ decyzję. I niezależnie od tego, że teraz czujesz się winna, że jest Ci troszkę źle to z prespektywy czasu na pewno nie będziesz tej decyzji żałowała. Od kilku dni trapi mnie pewna rzecz a mianowicie opowiem od początku o całej sytuacji:Byłam z chłopakiem K prawie cztery lata.


Między nami było dużo złych chwil kiedy się kłóciliśmy, dlatego że mnie sprawdzał, kontrolował i był cholernie zazdrosny. Brakowało mi też jego czułości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty