wtorek, 20 marca 2018

Rejestracja w urzędzie pracy po zwolnieniu lekarskim 2018

Kiedy, pomimo braku pracy, nie możesz zarejestrować się jako bezrobotny. Rejestracja w urzędzie pracy ze statusem osoby bezrobotnej wymaga spełnienia kilku warunków. Brak zatrudnienia nie oznacza, że można zarejestrować się w urzędzie i korzystać ze wsparcia. Po tym czasie pobierałam zasiłek dla bezrobotnych, później podjęłam pracę. Obecnie jestem zarejestrowana jako bezrobotną w Urzędzie Pracy.


Czy w tej sytuacji mogę starać się o świadczenie rehab. Są sytuacje, w których pomimo braku zatrudnienia nie można zarejestrować się w urzędzie pracy i otrzymać statusu bezrobotnego oraz związanych z tym świadczeń. Potrzebuje rady i kompetentnej odpowiedzi. Otóz sprawa wyglada nastepujaco.


Jednoczesnie od stycznia br. Okres zwolnienia przekroczył zatem czas trwania umowy o pracę. Jak zarejestrować się w urzędzie pracy. Rejestracją bezrobotnych i poszukujących pracy oraz prowadzeniem rejestrów tych osób zajmują się powiatowe urzędy pracy. Osoby, które chcą uzyskać status bezrobotnego muszą posiadać odpowiednie dokumenty, które pozwolą na ustalenie ich uprawnień.


O przebywaniu na zwolnieniu należy poinformować urząd w ciągu dni. Jeśli przebywasz w szpitalu, poproś o wystawienie zaświadczenia, na którym znajdzie się informacja, od kiedy odbywasz leczenie szpitalne. Dostarcz zwolnienie do urzędu pracy. Urząd pracy przyznaje go na okres lub miesięcy. Okres ten zależy od stopy bezrobocia, jaka panuje na zamieszkiwanym terenie.


Po przekroczeniu 1 stopy bezrobocia w kraju, zasiłek można pobierać maksymalnie przez rok. Zasiłek dla bezrobotnych przysługuje po dniach od dnia rejestracji w urzędzie pracy. Sytuacja wygląda tak: skończyła mi się już umowa o pracę, tymczasem zus nadal płaci mi chorobowe.


Rejestracja w urzędzie pracy po zwolnieniu lekarskim 2018

Chcę zarejestrować się w urzędzie pracy. Czy po zarejestrowaniu będę musiała zwrócić wypłacane mi chorobowe? Dyskusje na temat: Czas na rejestrację w urzędzie pracy po zwolnieniu chorobowym.


Sprawdź Opinię użytkowników Money. Pierwsze wrażenie to często szok, niedowierzanie, tym większe, gdy nie spodziewamy się zwo. Zwolnienie z pracy zwykle wiąże się z niezbyt przyjemnymi odczuciami.


Rejestracja w urzędzie pracy po zwolnieniu lekarskim 2018

Decyzja dotycząca tego, czy po utracie pracy warto się rejestrować w urzędzie, powinna być podejmowana rozważnie i indywidualnie. Temat: Badania kontrolne przed rejestracją w Urzędzie Pracy Proszę o pomoc w rozwiązaniu takiego problemu (nie znalazłam nigdzie odpowiedzi): Pracownik przebywał na zwolnieniach lekarskich - w sumie powyżej dni. W międzyczasie skończyła się mu umowa o pracę (czas określony).


Za dwa miesiące kończy mi się umowa. Natomiast za trzy wyjeżdżam prawdopodobnie do partnera na stałe i już po skończonej umowie chcę odejść z pracy. Czy po przeprowadzce i zarejestrowaniu się w urzędzie pracy w innym mieście, zasiłek będzie mi.


Rejestracja w urzędzie pracy po zwolnieniu lekarskim 2018

Wiem że w urzędzie pracy mam prawo zarejestrować się jeśli w ciągu miesięcy od rejestracji przepracowałem 3dni. Czy w takim razie w przypadku pełnego etatu chodzi o to że po zakończeniu zwolnienia mam miesięcy na rejestrację, czy chodzi o przepracowane dni nie licząc dni wolnych jak święta? Koniec świadczenia rehabilitacyjnego.


Ile czasu na rejestracje w Urzędzie Pracy aby dostać zasiłek. Nie znalazłam takiego tematu a pilnie potrzebuję informacji ile czasu jest na zarejestrowanie się w Urzędzie Pracy aby dostać zasiłek Mąż mówi, że chyba a jak dzwoniłam do Urzędu to Pani powiedziała, że nie ma ograniczonego czasu bo rejestracja jest dobrowolna. Do kwietnia miałam umowę o pracę rozwiązana za porozumieniem stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty