czwartek, 14 grudnia 2017

Co zrobic zeby zalowal ze mnie zostawil

Co zrobić, żeby żałował że mnie zostawił? Nie dawno chłopak z którym byłam pół roku zostawił mnie i wrocił do swojej bylej. Jak mam sie teraz zachowywac zeby on zalował ze mnie zostawil? Byłam z chłopakiem ponad lat i bylismy juz zareczeni. Ja płakałam chciałam zeby wrócił a on nic.


Od zerwania mineły ponad miesiące. W czwatrek gadalismy i On uważa ze już nic z tego nie będzie ale nadal chce się ze mna spotykać jak z przyjaciolką tyle ze ja nie. Czy my się tylko pieprzymy, czy my się spotykamy. I nie odpowiadał pytaniem na pytanie.


Był szczęśliwy gdy zgodziłam sie na bycie parą. Docenił to że nie jestem zwykłą pusta laską itp Wszystko ładnie elegancko. Facet mnie rzucił w dość podły sposób, okropnie mnie zranił. Wiem, że nigdy już z nim nie będę, bo pewnych rzeczy się nie da zapomnieć, wybaczyć i zaufać na nowo.


Witam, miesiące temu rozstałam się z moim byłym chłopakiem (byliśmy ze sobą prawie lata), w sumie to on chciał się rozstać. Pracowalismy razem w tamtym okresie, ale po rozstaniu zwolnili wszystkich. Jestem z chłopakiem, ale od pewnego czasu czuję, że już nie jest tak jak kiedyś. Mow mu,ale nie za czesto, ze zalezy Ci na nim, że go kochasz, że fajowo dzis wyglada, ze jest całym Twoim światem itp.


A jeżeli mowi, ze Cie kocha to wierz mu, bo w zwiazku trzeba. CO MAM ZROBIĆ ŻEBY FACET MNIE ZOSTAWIŁ? Lekko mu zasugeruj ze chcialbys zerwac ale w taki sposob zeby to padlo z jego. Mam peoblem partner mnie zostawil z corka bo sie nie dogadywalismy chcial przerwy zeby zlapac drugi oddech. Pisal ze zaleY mu na dobrym kontakcie z nami.


Chcialam ratowac rodzine swoja bo go kocham i tesknim za nim. Nie wiem co dalej robic jak do niego dotrzec, przeciez mamy dziecko jak ja mam powiedziec synkowi ze jego tata nas zostawil ? Bardzo mnie to boli, marze o tym zeby miec w sobie wiecej sily, prosilam zeby tego nie robil ale on powiedzial mi ze nie warto, ze ja sie do niczego nie nadaje i ze nie bedzie sie ze mna meczyl. Bardzo mi na nim zależało,jednak on zostawił mnie dla innej. Spodziewam się odpowiedzi dotyczących wyglądu, lecz przez najbliższy czas nie będzie nam dane się zobaczyć nawet przypadkiem.


A ze mieszkamy na jednej dzielnicy to chcac nie chcac widujemy sie jak jedziemy samochodami. Kurcze dlaczego ja musze cierpiec zamiast on przeciez to on mnie zostawil. WsYstkim kobietka ktore przezywaja to samo co ja zycze wytrwalosci i szczescia.


Podpowiem ci prostych sposobów na uratowanie związku. Dzięki tym poradom on zawsze będzie cię kochał i szanował. Recepta na dobry związek: trochę się od siebie różnić, żeby się pokochać.


I być do siebie podobnymi, żeby utrzymać tę miłość przez długie lata. Pewnie część rzeczy to prawda, nieraz się kłóciliśmy, często z mojej winy i ja zaczynałam, ale on nie ułatwia mi tego. Proszę poradźcie mi coś, bo w końcu zwariuję - nie wiem zupełnie co dalej mam zrobić ze swoim życiem.


Wiec kiedy w moim zyciu jest zle , zastanawiam sie , co zrobic , zeby bylo lepiej. Nie chce byc egoistka skupiona tylko na sobie , na swoich uczuciach. Nic nie dzieje sie bez przyczyny. Kazde doswiadczenie niesie ze soba jakas nauke.


Czlowiek jest tylko czlowiekiem , ale nie moze sie poddawac za kazdym razem gdy cos sie dzieje nie po jego mysli. Koleżanki radzą mi, żebym była z kimś innym kto dla mnie jednak coś znaczy, ale odrzucam go ciągle myśląc o byłym. Naprawdę nie wiem, czego do końca chcę i co zrobię, ale co mogłabym zrobić, żeby zaczął się o mnie znów starać?


W dzień naszej miesięcznicy on ze mną zerwał. Powiedział że poprostu nie możemy być już razem. Teraz mineło kilka miesięcy od zerwania. Nie odzywamy się do siebie mamy tylko przelotne wiadomości z pretensjami.


Tak tez uczynil- zostawil mi wszystko , w mieszkaniu. Co powinnam zrobic , zeby polowa mego majatku nie trafila w rece tej panny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty