wtorek, 25 lipca 2017

Zabawne wpadki z życia wzięte

Najnowsze demoty: Codziennie świeża porcja nowych, śmiesznych tekstów. Zobacz najnowsze zabawne wpadki z życia wzięte. Jak lunatykowałem w nocy do poszłem do kuchni wyciągłem koszzt z pod szafki i sie wysrałem ;) 2. Gdy wyskoczył z drugiego piętra, nikt nawet nie zauważył.


Myśląc, że poszedł na dziwki, koledzy spakowali mu wszystkie rzeczy (razem z paszportem) i pojechali na lotnisko z nadzieją, że w ostatniej chwili dołączy.

Każdy właściciel psa wie, że te zwierzaki są w stanie robić dziwaczne i absurdalne rzeczy. Na pewno niejednokrotnie udało Ci się złapać Twojego czworonoga na tym, jak próbuje zgarnąć ze stołu jedzenie, wejść w za ciasny otwór lub zniszczyć Twój ukochany dywan i udawać, że to nie on. Ta ludzka interakcja może jednak czasami powodować pewne nieporozumienia. Najczęściej dotyczą one drobnych błędów, które łatwo mogą zostać poprawione.


Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez. Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe.


Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty.

Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart. Interesują cię perypetie innych ludzi? Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne. Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty.


Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum! Przypadkiem trafiłem na stronę yafud. Serwis, w którym publikowane są wpadki wzięte bezpośredni z życia Internautów był dla mnie nowością. Zastanawiające z czego potrafią śmiać się Polacy. Po głębszym przejrzeniu serwisu, okazało się, że to nie do końca są historie z „rodzimego podwórka”.


Mamy takie wrażenie, gdy oglądamy je w telewizji. Zupełnie inaczej można odebrać ten sport na zdjęciach. Zbiór śmiesznych wpadek z różnych okoliczności z życia codziennego. Choć w sumie nikomu nic się nie stało to jednak nic tak nie bawi jak cudze.


Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Nie byłam gotowa na dziecko, lecz mój mąż nie potrafił tego uszanować. Wyprowadził się, sądząc, że coś na mnie wymusi.

Moje małżeństwo od pewnego czasu nie miało się najlepiej. Było jak kolos na glinianych nogach. Oprócz klasycznych demotywatorów przez zdjęcia z życia wzięte, foty z zakrapianych imprez na zdjęciach z nk czy facebooka skończywszy. Oczywiście nie zabraknie u nas śmiesznych i słodkich zdjęć kotów, szczeniaczków i innych zwierząt.


Autentyki - śmieszne historie i teksty. Nowe teksty pojawiają pojawiają się na bieżąco o ile przejdą moderację. Subskrybuj RSS z najnowszymi tekstami.


Temat: Zabawne histrorie z życia wzięte. Dzisiaj moja dziewczyna zalotnie oświadczyła mi, że idzie wziąć prysznic. Postanowiłem zrobić jej niespodziankę więc odczekałem pięć minut, rozebrałem się, odsłoniłem zasłonkę i chciałem do niej wskoczyć, gdy okazało się, że kąpiel akurat brała jej mama. Yet Another Fucked Up Day Humor z życia wzięty. Nie jest łatwo być w związku… przez.


Serwis humorystyczny opierający się o śmieszne czy niewiarygodne historie (tzw. yafudy) wzięte z życia internautów. Wszystkie wpisy są zatwierdzane przez moderatora aby zapewnić odpowiedni poziom. Jeśli przytrafiło Ci się coś bardzo zabawnego podziel się z użytkownikami serwisu i popraw im humor na resztę dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty