piątek, 28 kwietnia 2017

Przydatne aplikacje na telefon

Oto przydatne aplikacje na telefon nie tylko z Androidem, które ułatwią ci życie! Te darmowe apki naprawdę warto zainstalować, tym bardziej, że są darmowe. Nasz telefony pękają w szwach od rozmaitych gier i programów. Zobacz, jakie przydatne aplikacje możesz ściągnąć na swój telefon, a o których być może nie wiedziałeś!


Zainstalowane aplikacje mają za zadanie pomóc Ci lepiej funkcjonować – na wielu różnych polach. Ciekawe i użyteczne aplikacje na Androida część 1.

Praktyczne porady dla użytkowników systemu Android. Tworzenie map offline dla nawigacji w Mobile Atlas Creator. Aplikacje w telefonie warto zainstalować będąc jeszcze w Polsce, przed wyjazdem na Ukrainę. Zaoszczędzimy dzięki temu trochę transferu oraz będziemy mieli wystarczająco czasu, żeby się z nimi zaznajomić.


Podsumowanie aplikacje przydatne na telefon w Australii. To najważniejsze aplikacje, które ułatwiają podróżowanie po Australii. Jeżeli jesteś na początku planowania, masz pytania wątpliwości, chciałbyś z kimś porozmawiać o Twoim wymarzonym wyjeździe do Australii to skontaktuj się z nami.


Dzisiaj przygotowałam dla Was listę aplikacji na telefon, których używałam będąc w Chinach. Aplikacje te znacznie ułatwiły mi podróżowanie po Państwie Środka, a nie jest to prosty kierunek turystyczny.

Standardowe programy nie są w stanie zapewnić komfortu pracy na telefonie. Jego zasoby są praktycznie nieograniczone, lecz wybór oprogramowania może być kłopotliwy. Mobilny system operacyjny Android posiada wiele zalet.


Największą z nich jest możliwość zainstalowania dowolnej aplikacji. Poprzedni odcinek PRZYDATNYCH APLIKACJI tak bardzo przypadł Wam do gustu, że byłem w lekkim szoku, dlatego też lecimy z kolejnym odcineczkiem! Tym razem przydantych aplikacji na Wasz telefon.


Powiadamiamy o dostępnych aktualizacjach, doradzamy co warto instalować. Darmowe programy do pobrania, niezbędne lub przydatne narzędzia, ciekawe aplikacje - antywirusy, edycja zdjęć, optymalizacja systemu Windows, sterowniki, diagnostyka komputera, benchmarki, emulatory DVD. Dawno już minęły czasy, gdy instalowałem na smartfonie każdą nową aplikację, zmieniałem launchery co tydzień i buszowałem po Sklepie Play w poszukiwaniu najlepszego zbioru tapet. Jeśli można sobie ułatwić życie aplikacją na telefon, to czemu nie? Wszystko to standardowe aplikacje, które pomagają lub umilają mi codzienne życie.


Jest to zestaw dla mnie optymalny i na daną chwilę nie potrzebuję niczego więcej. A wy jakich aplikacji używacie na swoich smartfonach? Dość zaawansowane jak na telefon narzędzie, którego używam wtedy, gdy naprawdę zależy mi na dopieszczeniu jakiegoś obrazu. Absolutnie najlepsza apka na świecie do rejestracji wideo, która wyciska ze sprzętu ostatnie soki i daje pełną kontrolę nad każdym parametrem. Poznaj listę przydatnych aplikacji turystycznych na smartfony.


Wykorzystaj swój telefon do lepszego nawigowania w terenie i planowania wyjazdów turystycznych. Darmowe aplikacje turystyczne na Androida, iOSa i Windowsa. Pierwszy wpis, w którym dzieliłam się z Wami moimi ulubionymi aplikacjami na telefon przez bardzo długi czas był w pierwszej piątce najchętniej czytanych artykułów na blogu.

Ciągle jest wysoko, a ja w ostatnim czasie okryłam kolejne przydatne aplikacje, z których z przyjemnością korzystam. Portal sadowniczy - sadownictwo. Przydatne aplikacje na telefon.


Fajną aplikacją jest INTERPRETATOR , mówisz do mikrofonu telefonu, a telefon przekształca mowe w tekst, tekst pisany, po chwili wlącza się lektor i tlumaczy na kilkadziesiąt języków świata, w zależności jaki sobie nastawimy. I odwrotnie też z zagranicznego na Polski. Szczególnie użyteczne na: PC, tablet, telefon.


Co prawda aplikacja ta już jest dostępna w Windows, bez potrzeby jej doinstalowania, ale i tak muszę zwrócić na nią waszą uwagę. OneNote to bowiem aplikacja do notatek, która jest banalnie prosta w obsłudze, a zarazem zachwyca wręcz swoimi możliwościami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty