czwartek, 19 stycznia 2017

Co zrobic zeby ex zatesknil

Nie warto porównywać poprzedniego związku do obecnego. Nawet jeśli twój ex dzwonił razy dziennie, obecny partner wcale nie musi tego robić i nie będzie to znaczyło, że nie darzy cię uczuciem. Po prostu jest innym człowiekiem i inaczej odbiera pewne bodźce.


Nie trać czasu i nie próbuj go zmieniać. Kochaliśmy się i wiedzieliśmy że to na zawsze,planowaliśmy zaręczyny. Tęskniliśmy i byliśmy szczęśliwi,.


Z czasem jednak on zaczął się oddalać. Zastanawiał sie którą wybrać. Zdecydował się na mnie,mówił że kocha. Teraz że wygasły w nim uczucia i nie potrafi.


Nie tęskni, ale mimo wszystko jeszczd odrobinę kocha i jest zazdrosny. Tak, przemyslalam juz i warto o to walczyć, bo to byl kryzys w zwiazku i zależy mi na nim. On natomiast twierdzi ze nie warto.


Co zrobić żeby facet zatęsknił? Jeśli mężczyzna wie, że zawsze masz dla niego czas i już do tego przywykł, czas trochę to zmienić. Wyłącz telefon na parę godzin, poświęć więcej czasu dla siebie. Nie musisz od razu mu odpisywać czy oddzwaniać.


Zwyczajnie mogłaś nie mieć czasu lub. Chyba w każdym zwiazku przychodzi czas na rutynę i przyzwyczajenie. Pamietasz, jak na samym poczatku znajomosci nie mogliście sie doczekac kazdego spotka - Najlepsze-porady.


CO ZROBIC ZEBY ON PORZADNIE ZA MNA ZATESKNIL. Hej, jakies miesiecy temu poznalam chlopaka na jedym z portali internetowych. Nie raz umawialam sie na randki z kolesiami z sieci z dwoma bylam nawet w zwiazku ale ostatnio przez dluzszy czas wszystkie byly nieudane tj albo mi sie ktos na zywo nie spodobal albo ja komus albo wogle cos nie iskrzylo ogolem na raz.


Byliśmy ze sobą półtora roku. Choć mój ex pracuje w Niemczech i widywaliśmy się raz na czasem tygodnie, to jeszcze bardziej za sobą szaleliśmy z tęsknoty. Jak sprawić, by odczuł tęsknotę, nie tracąc przy tym honoru i nie robiąc z siebie pośmiewiska? Rozpaczliwe prośby może i początkowo odniosą skutek, ale prędzej czy później i tak.


Nie będę ukrywać zależy mi na nim i nie wiem co robić, czy ma mnie dość ? Wczoraj mieliśmy wigilię, on wyprowadził się dni temu mówiąc że jest zmęczony,osaczony,brak mu było przestrzeni. Czekam aż on podejmie decyzję, nie oddał mi kluczy pilota do garażu. Posprzątałam dom przeszłam gruntowną przemianę na lepsze.


On chce iść wspólnie z moim dzieckiem na sylwestra do moich przyjaciół, będziemy z. Zostaw trochę jego wyobraźni, niech wykona choć minimalny gest, by dowiedzieć się co u Ciebie. Będzie o Tobie myślał ina pewno go zaciekawisz. Katujesz siebie tym, co by tu jeszcze zrobic by byl come back z happy endem albo tragikomiczny the end Waszego zwiazku. A moze tak zastanow sie nad tym, co bedzie jak jemu tak samemu od siebie sie odwidzi i zechce wrocic? Co wtedy poczynisz za kroki, by go przy sobie zatrzymac.


Podpowiem ci prostych sposobów na uratowanie związku. Dzięki tym poradom on zawsze będzie cię kochał i szanował. Recepta na dobry związek: trochę się od siebie różnić, żeby się pokochać. I być do siebie podobnymi, żeby utrzymać tę miłość przez długie lata.


Jeżeli znasz odpowiedź na pytanie Jak sprawic by zatesknil? KASS5: Ja też mam faceta za którym tęsknię i chciałabym zeby był cały czas ze mną, jednocześnie wiem, że to może na dłuższą metę być męczące , więc nie jestem natarczywa, nie dzwonię co min kiedy wiem ze ma mnostwo pracy i jest zajęty, ale kiedy on juz ma ta wolną chwilę po tym maratonie w pracy, dzwoni lub pisze ze bardzo tęsknił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty