czwartek, 3 grudnia 2015

Zostawilam go a on milczy

Mógł spróbować jakoś odkręcić to wszystko, ale. Już myślałam że się z tym rozstaniem. Spotykałam sie z pewnym chlopakiem kolo miesiaca. Jestem z nim w ciąży a on milczy.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Bo go kocham nad zycie, i przekonalam sie gdy mi go zabraklo. A moze jestes zla ze znalazl sobie kogos innego? Mialam wiele problemow, on nie mogl mi pomoc, zachowywal sie jakby go to malo obchodzilo a kiedy odeszlam nie zawalczyl o mnie ani razu.


A niby dlaczego mial walczyc, to przeciez Ty go zostawilas, Ty podjelas. Proszę więc milczeć i zostawić politykę tym, którzy lepiej orientują się w sytuacji”. Maja już w trakcie pierwsze ciąży zaczęła być mocno aktywna na Instagramie, teraz na swoim koncie ma ponad 2tysięcy obserwujących. Na profilu porusza głównie kwestie macierzyństwa, w luźnej formie. ZOBACZ TEŻ: Hit TVN wraca na antenę!


Kobiety czasami narzekają, że nie są pewne uczuć wybranka.

Bo przestał przynosić kwiaty bez okazji, zapraszać do restauracji, wydaje się nieobecny, bardziej milczący, a rozmowy straciły całą magię. Trudno uwierzyć, ale te sygnały nie mają nic wspólnego z brakiem miłości. Przecież nie polega ona na ciągłych uniesieniach.


TV - Doda o Haidarze: To arabska krew, mści się za to, że go zostawiłam! Rozprawa sądowa między Dodą, a jej byłym narzeczonym Emilem Haidarem, przypieczętowała koniec ich wielkiej, medialnej miłości. Manipulacją daleko nie zajedziesz, moja droga. Swoją drogą, jakie głupie pytanie zadałaś to szok.


Oni mnie winią o to co sie stalo. Ze go zostawilam i dlatego on ćpał. Ostatni raz rozmawialam z nim w sobotę. Pisał,ze słucha piosenki, ktora mu wyslalam.


Moze to ta piosenka go tak zdolowala,ze zrobil to co zrobił. Ale to byla optymistyczna piosenka. Nie chcę patrzeć na swieczki, ktore mu stawiają. Nie zostawiłam go, za bardzo go kochałam i nie interesowało mnie czy będzie chory czy nie.


Ogarnęłam się, on był bardziej załamany i pojechaliśmy robic prywatnie badania. Okazało się, że obaj jesteśmy zdrowi. Zmobilizowałam go i pojechaliśmy zgłosic sprawę temu lekarzowi.

Ukochany dostał się do policji, bo pomylili próbki krwi. I to milczenie nie wnosiło napięcia, wręcz przeciwnie, głęboki pokój. Pełna radości obdarzała nas swoim uśmiechem, ciepłym i troskliwym spojrzeniem. Mimo że byłyśmy obce, czułam się, jakbym była jej bliska. Mówiła o tym, aby być radosnym, żeby się dużo uśmiechać do ludzi, być życzliwym, aby nie pamiętać złego.


Niestety oklamal mnie twierdzil, ze rozpoczal terapie a tak naprawde nic nie zrobil w tym kierunku. Nikt tak skutecznie cię nie uświadomi w tej kwestii i nie pomoże wybrać odpowiedniego upominku, jak najlepszy przyjaciel twojego mężczyzny – Bulldog Skincare For Men. Dotarlam do tego, ze… nie chce tak zyc. Choc moj nie byl taki najgorszym przypadkiem, pracowal, dobrze zarabial, umial na tym funkcjonowac… z boku wielu nawet nie wiedzialo, ze ma nalog. Zostawilam go I zalowalam tylko jednego, ze nie zrobilam tego wczesniej.


Mialam czas kiedy chcialam zbawiac wszystkie kobiety takie jaka ja. Choć uczucia warto okazywać przez cały rok, w Walentynki robimy to szczególnie chętnie. Bez względu na to czy planujesz romantyczną kolację w restauracji, wyjście do kina lub spacer tylko we dwoje, zadbaj o to, by ten dzień był wyjątkowy od świtu do zmierzchu. Jeśli chcesz naprawdę pomóc alkoholikowi, to musisz zrozumieć jedną ważną rzecz – w tym momencie to Ty masz problem, a nie on.


Oczywiście mówimy tu o subiektywnym poczuciu, że problem istnieje. Ty czujesz wyraźnie, jak bardzo picie komplikuje całe wasze życie, podczas gdy on może mieć tylko mgliste przeczucie że coś się wymyka spod kontroli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty