poniedziałek, 12 października 2015

Kto słowa nie dotrzymuje ten słowa

Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak się nazywa kogoś, kto zawsze dotrzymuje słowa? Nie ufam w wielkie słowa kogoś, kto zapomina o małych obietnicach i nie dotrzymuje ich. Nie lubię jak ktoś kłamie, jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi.


Kto słowa nie dotrzymuje, ten słowa niewart. Nie potrafisz dotrzymać słowa.

Nic mi już nie obiecuj, skoro nie potrafisz dotrzymać słowa. Ten, który dotrzymuje słowa jest niejako wynikiem walki, jaką ja prowadzę ze społeczeństwem o prawo wyboru własnej drogi, a nie tej którą społeczeństwo mi narzuca. Pisałem ten dramat pod wpływem rozterki wewnętrznej, która dręczy mnie nieustannie, ponieważ wiem, że za egzystencję moją muszę płacić prostytucją.


Mój problem polega na tym że mój facet zaczyna mnie tak jakby olewac. Każdy z nas musi odpowiadać za swoje słowa i czyny. Nie można uciekać się tylko do propagandowych chwytów, obiecując coś, co z góry wiadomo ze nie będzie to spełnione.


Polityk wiarygodny, to ten co dotrzymuje słowa, ale także który potrafi powiedzieć niewygodną prawdę, trudną do zaakceptowania przez druga stronę.

Co robić gdy ktoś rani i nie dotrzymuje słowa? Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za materiały dodawane przez użytkowników, którzy podczas rejestracji zaakceptowali regulamin serwisu. Jeśli uważasz, że materiał znajdujący się w naszym serwisie łamie prawo, bądź narusza zasady, możesz zgłosić ten fakt do administracji serwisu. Ten cytat jest mi szczególnie bliski. Ilekroć mam jakieś problemy czy czuję się przybita, idę do Pana Jezusa i oddaję Mu to.


On za każdym razem znajduje rozwiązanie. Prędzej czy później, ale jest! Nie zawsze tak, jakbym tego oczekiwała, ale wiem, że to, co od Niego pochodzi, jest dobre.


Obiecałeś rodzicom poprawę, a spojrzyj na ten kajet. Mam wielki problem z Moją Dziewczyną, bo wogóle nie dotrzymuje żadnych obietnic ani danego słowa! Jak nazwac kogś kto nie dotrzymuje słowa?


Krystyna Skuszanka przekład Witold Wojciechowski Danuta Żmij scenografia Marian Garlicki asystent reżysera. Małgorzata Kidawa-Błońska, rzeczniczka rządu Ewy Kopacz i być może przyszła marszałek Sejmu, krytykuje Jarosława Kaczyńskiego. On nigdy nie dotrzymuje słowa – mówi w wywiadzie.


Zaprawdę bowiem powiadam waDopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni.

Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. Mąciciele opłacani przez Putina, piszą że filosemicki PiS oszukał w kwestii imigrantów. Wycofuję się ze współpracy z panem Korwinem. Pan Janusz nie dotrzymuje umowy. Jeżeli na tym etapie dochodzi do takich sztuczek, to jak ja mogę poważnie traktować człowieka, który nie dotrzymuje słowa?


Jeżeli dwóch prawdziwych mężczyzn się umawia, to się dotrzymuje umów, to podstawowa. Z człowiekiem nie dotrzymujacym danego słowa, to lepiej się nie zadawać. On sam, ma z soba kłopoty, więc, jak można na nim polegać? Nie ważne, czy jest to mężczyzna, czy kobieta, to, są to ludzie z niższej półki i nic z nimi nie zbudujemy, poza rozczarowaniem.


Tak jest w każdej dziedzinie, nie tylko w miłości. Nie będziemy dalej flirtować z socjalizmem, komunizmem i lewicowym populizmem” – stwierdził tuż po wyborze nowy prezydent Brazylii Jair Bolsonaro i słowa dotrzymuje. Wygrana Bolsanero wywołała obawy o dalsze efekty prawicowego domina i możliwość neokonserwatywnego zwrotu w polityce światowej, za którą stoi wybór Donalda Trumpa. Dodała, że PiS jest formacją, która dotrzymuje słowa.


Jeżeli przedstawiamy program to ten program realizujemy, tak będzie też w przypadku oferty. Szydło: Jesteśmy ekipą, która dotrzymuje słowa - RMF24. Udowodniliśmy, że jesteśmy ekipą, która dotrzymuje słowa. Ten czas, który jest za nami wykorzystaliśmy dobrze, ale nie. Minister rolnictwa Jan Krzysztof Ardanowski był dziś Gościem Wiadomości.


Jeśli dajesz słowo, to choćby się waliło i paliło, dotrzymasz go. Pisista oczekujący od kogokolwiek dotrzymywania słowa jest nie tylko śmieszny, ale też żenujący. Udało się wam sprowadzić standardy tak nisko, że są to obszary, gdzie już nie ma chyba żadnych zasa także cokolwiek nie zrobią inni na waszym tle wypadają blado.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty