poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Czy samotna matka ma szanse na miłość

Samotna matka - czy ma szansę na miłość? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Czy samotna matka ma szanse na miłość ? Bo ja kompletnie nie Robię za matkę, ojca, hydraulika, walczę z młotkiem i garami itd.


Na życie prywatne brak czasu, też tak macie? Nie wiem czy to coś da ale piszę, może lżej mi będzie. Od tego czasu próbowałam szukać nowej miłości w. Nie mogli zrozumieć, kto i co jest w moim życiu najważniejszy. A najważniejszy jest mój syn i zawsze na pierwszym miejscu będę stawiała jego dobro. A zatem, czy samotna matka ma szanse na miłość ? Wiele kobiecych obaw wynika z mitów i stereotypów, jakie narosły wokół tego tematu.


Mówi się często, że mężczyzna jest mało chętny, aby zaangażować się w opiekę nad nieswoim dzieckiem. Zapamiętaj mnie Nie zalecane na współdzielonych komputerach. Mam pytanko i to przede wszystkim do samotnych matek.


Więc jak wspomniałem mam dziecko i mieszkam z chłopakiem, który cieszył się z ciąży. Tzn oboje byliśmy w szoku ale nie. Wiadomo że ktoś kto wiąże się z osobą mająca dzieci musi liczyć się z tym że ona nie zawsze ma czas. Czasem dzwoni o czy wyjdę chociaż na. Na forach często spotykam się z opinią, że jak jest się samotną matką po 30-tce, to już raczej nie ma szans na znalezienie partnera.


A to duży błą wcale tak nie musi być, sama to widziałam u mojej koleżanki, znalazła faceta, który okazał się super ojcem dla jej córki, a jednocześnie kochającym i dobrym partnerem dla niej. Witam, zastanawia mnie pewna rzecz. Czy młoda samotna matka ma szanse na miłość jeszcze kiedyś?


Czy ma szanse na męża, dom, rodzinę? Miłość to dwie samotności, które spotykają się i wzajem wspierają. Witajcie mam lata i postanowiłam że sama będę wychowywać swoje maleństwo.


Mój partner nie ma własnych dzieci (jego poprzednia partnerka była bezpłodna) a własnych nie. Anglii i tam kogoś poznał - w styczniu mamy sprawę rozwodową. Czy są jeszcze jakieś szanse na to, że ułożę sobie życie? Jestem samotna, czuję się nikomu niepotrzebna.


Nie ma tu znaczenia, czy jest się bogatym, czy ma się rodzinę albo wpływy. Czy jest jeszcze szansa na miłość po bolesnym rozstaniu? Wydawało mi się, że znam odpowiedź na to pytanie.


Kiedy odeszłam od ojca Jakuba byłam pewna, że już do końca życia będę sama. Po wszystkim co przeszłam, zwyczajnie nie wyobrażałam sobie, abym mogła stworzyć normalny i przede wszystkim oparty na zdrowych relacjach związek z jakimkolwiek mężczyzną. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków. Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc.


Poznajmy się - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Jakiś czas temu rozstałam się z ojcem dziecka. Jak mężczyźni widzą taką sytuację?


Wniosek taki, że samotna matka nie jest skazana na samotność (zwłaszcza że nie powinna być samotna mając dzieci), ale jej szansa znalezienie partnera jest mniejsza niż kobiet bez dzieci i bagażu, więc powinna mieć realne (czy jak kto woli, zaniżone) oczekiwania względem przyszłego partnera. Czy lentia samotna matka ma jeszcze jakieś szanse na znalezienie fajnego faceta i założenie z Nim rodziny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty