piątek, 20 marca 2015

Śmieszne historie z życia wzięte zapytaj

Jak lunatykowałem w nocy do poszłem do kuchni wyciągłem koszzt z pod szafki i sie wysrałem ;) 2. Czy znacie jakiejś straszne historie z życia wzięte? The sims ( historie z życia wzięte) ! Znacie jakieś straszne historie z życia wzięte? Na pewno każdy z Was był świadkiem śmiesznej historii lub przeżył coś śmiesznego.


Opiszcie, bo takie historie są nieraz lepsze niż kawały.

Umówiłam sie z koleżanką na godz. Miałam czekać na nią w domu, a. No więc jutro nocują u mnie kumpele i przeważnie zawsze gdy u mnie są opowiadamy sobie całą noc jakieś straszne opowiadania. Najnowsze demoty: Codziennie świeża porcja nowych, śmiesznych tekstów.


Zobacz najnowsze zabawne wpadki z życia wzięte. Tekstowe demotywatory, śmieszne teksty, wpadki i historie z życia wzięte to nasz sposób na dobry humor. Od paru miesięcy mamy złote rybki, które nazwaliśmy tak samo jak nasze dzieci.


Wydawało nam się to bardzo zabawne.

Wczoraj w środku nocy obudziła mnie najstarsza córka i zapłakana wykrzyczała Kuba chyba nie żyje, nie rusza się i nie oddycha! Chodziło jej o jedną z rybek, ale my z żoną wyszliśmy z siebie z przerażenia, bo myśleliśmy, że chodzi o naszego synka. Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez.


Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Interesują cię perypetie innych ludzi? Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne. Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty. Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum!


Witam wszystkich, mam na imię Marta, jestem żoną chorego na SLA 39-latka. Już lekarz kierujący do szpitala w rozpoznaniu wpisał SLA ze znakiem zapytania, mimo, że Rysiek miał tylko problem z kciukiem i początkowe zaniki mięśni rąk i obręczy barkowych. Dzisiaj jeden z klientów zwrócił moją uwagę na płaczące dziecko bez opieki. Nie ponosimy odpowiedzialności za treści nadsyłane przez użytkowników w portalu.


Niektórzy mówią, że kto się czubi ten się lubi, a ja z biegiem czasu na 1 się z tym zgadzałam. Smieszne Historie z Życia wzięte. Dla niektórych może być to śmieszne jednak dla mnie jest to sytuacja typu YAFUD Zwiedzałem z tatą Lwów i podjąłem z nim temat właśnie o stalkerze. Maszerowałem tak dobrą chwilę, kiedy zorientowałem się, że.


Autentyki - śmieszne historie i teksty.

Nowe teksty pojawiają pojawiają się na bieżąco o ile przejdą moderację. Subskrybuj RSS z najnowszymi tekstami. Dagmara zupełnie przypadkiem poznała miłości swojego życia. Czy zdecyduje się pójść za głosem serca?


Z ŻYCIA WZIĘTE, CZYLI ŚMIESZNE HISTORIE MATMA NA STUDIACH – LEVEL HARD. Nasza profesorka z matmy to… bardzo ciekawa osóbka. Ostatnio na wykładzie, oprócz czytania prezentacji, zaczeła też rozwiązywać jakieś przykłady na tablicy. Jednak wykłady są na auli, więc oczywiście mało kto cokolwiek na tej tablicy widział.


Bardzo śmieszne smieszne historyjki śmieszne zdarzenia z życia wzięte śmieszne sytuacje z życia wzięte. Wiadomo jak to nauczycielki czytają obecność. Mam na sobie piękna białą suknię, piękną fryzurę i nieziemski makijaż.


Dzisiaj zadzwonił do nas jakiś facet i zapytał o adres, na który może przesłać swoje CV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty