czwartek, 24 stycznia 2019

Jak odzyskac chlopaka ktorego odrzucilam

Skoro go odrzuciłaś to nie wiem czy tak łatwo się zdecyduje, jak jest słaby psychicznie to pewnie bez problemów się zgodzi, a jak nie to pewnie by zrobił tak jak ja. Jak odzyskać chłopaka: niektóre założenia. Zanim wyruszymy w drogę, która pozwoli ci dowiedzieć się, jak odzyskać byłego chłopaka lub byłego męża, trzeba przedstawić pewne założenia, które pomogą lepiej przeanalizować twoją wyjściową sytuację. Chodziłam z chłopakiem roku.


Zdradziłam go, ale nie wiązałam się z nikim innym- jeden głupi wyskok, który aktualnie niszczy moje życie! Przyznałam się do wszystkiego, wytłumaczyłam sytuację, on mi wybaczył,ale nie chce ze mną być, bo boi się mi zaufać. Mam na imie PAULINA i mam chlopaka ktorego bardzo latwo zranic. Nie jeden raz zawiodlam jego zaufanie ale teraz to juz calkowicie. Caly czas go przekonywalam aby sie do mnie zblizyl a jak juz tak zaczelo sie dziac to pochwalilam sie kolezance ze udalo mi sie zblizyc i jest na mnie zly i teraz juz mi nie ufa.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. ChwilaRelaksu odpowiedział(a) 14.


Do byłych się nie wraca, nikt na tym dobrze nie wychodzi. Jak mam odzyskać chłopaka którego kocham ? To może wyglądać jak zwykłe wyjście lecz w rzeczywistości może przeistoczyć się w pierwszą randkę. Jeśli spotkanie takie dojdzie do skutku, staraj się, aby on się dobrze bawił i nie dręcz go poważnymi rozmowami (przynajmniej na pierwszym spotkaniu). Będziesz mieć mnóstwo czasu na takie rozmowy w przyszłości.


Mam lat i przez długi czas byłam z chłopakiem. Ojciec zabronił jej się ze mną spotykać i mówi, że ma mnie dość, bo nie obchodzi mnie jej zdanie (już wcześniej tak było). Jak zdobyć faceta – najlepszych sztuczek. Postaraj się nie myśleć nieustannie o tym, co się wydarzyło.


Wiadomo, że jest to niezwykle trudne, ale to najrozsądniejsze wyjście. Nie dramatyzuj, nie użalaj się nad sobą. Dobrze, gdybyś postarała się przekazać chłopakowi to wszystko, o czym napisałaś w swoim liście. Warto, żeby on wiedział, jak Ty się czujesz, co się z Tobą dzieje i jak zareagowałaś na Wasze rozstanie.


On przez długi czas nalegał na kontynuację związku, to Ty uważałaś, że nic z tego nie będzie. Zastanawiasz się, jak odzyskać faceta? Mamy dla ciebie sprawdzonych sposobów, które pomogą ci naprawić waszą relację. Jeśli uważasz, że mężczyzna, którego straciłaś może być tym jedynym, nie wahaj się.


Skorzystaj z naszych pora dowiedz się jak odzyskać faceta i znów bądź. Jesli on kogos poznal, to daj mu szanse ulozyc to z osoba ktora da mu szacunek, uczucie i oddanie, ktorego Ty mu nie dalas. Facet Cie kochal, znosil Twoje humorki, nawet Ci zdrade wybaczyl. Cie kochac, zeby to Ci wybaczyc,sama zabilas w nim to uczucie, sama na wlasne zawolanie. Witam, mialam wspanialego chlopaka , ktory byl ode mnie mlodszy, bylismy razem miesiecy, niestety wiekszosc czasu na odleglosc, ale po kolei.


Daj mu od siebie odpocząć, nie pisz, nie dzwoń, nie pojawiaj się w jego ulubionych miejscach. Nie wzbudzaj w nim zazdrości, bo urażony odejdzie na zawsze. Jest tylko jeden problem , że jak się widzimy to gadamy ze sobą , śmiejemy się. Twój związek z wyjątkowym facetem właśnie się skończył, ale Ty chcesz go odzyskać i wciąż być częścią jego życia.


Na początku on pewnie będzie twierdził, że nie chce do Ciebie wrócić, ale pamiętaj, związki są bardzo dynamiczne i sytuacja szybko może się zmienić. Ile mam czekac…minely dwa tygodnie jak powiedzial, zebym mu dala czas na ogarniecie jego problemow. Tylko czemu on teraz mowi: ze nie wie czy mnie kocha.


Mieszkalismy razem juz ponad rok, on sie wyprowadzil do rodzicow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty