środa, 28 września 2016

Amerykański mam talent 2019

Got Talent Global - Duration: 57:49. Marcin Patrzałek zaczarował amerykański Mam Talent. Mam Talent”, gdzie swoim występem zaczarował widzów i jurorów fenomenalnym talentem. Must Be The Music”, a ostatnio zachwycił publiczność oraz jury amerykańskiego „Mam Talent”.


Courtney Hadwin zszokowała jurorów i widzów swoim występem z piosenką „Hard to Handle” Otisa Reddinga. Amerykański łowca talentów i twórca takich formatów jak „Idol”, czy „Mam talent” był oczarowany Marcinem.

Piosenka dla chorego taty w amerykańskim Mam Talent - Duration: 4:54. Napisy)Brytyjski Mam Talent - Wayne Woodward - Duration: 6:22. Chłopak brawurowo zdobył symaptię widzów za oceanem, ale i my możemy kojarzyć go z. Nastolatek swoim wyjątkowym gitarowym pokazem zachwycił nie tylko. Kiedy podano wyniki głosowania telewidzów okazało się, że Marcin może zostać wyeliminowany. Wejdź na stronę stacji TVN i dowiedz się więcej o naszych programach!


Najnowsze aktualności, programy TVN, program TV, wideo, odcinki online! Mam talent (USA) - Nieudany skok i śmierć Śmierć w amerykańskim Mam Talent?

Kliknij tutaj, aby odzyskać hasło! Mam Talent od pierwszych odcinków pełne jest wzruszeń, uniesień i wyjątkowych momentów. Największe emocje widzom i internautom zagwarantowała Maya Thomas, która wykonała megahit. Teraz nie tylko Polska, ale też tysiące fanów za oceanem kibicuje Marcinowi w zmaganiach o pierwsze miejsce!


Młody gitarzysta ma duże szanse na wygranie muzycznego show. Artysta przed składem jurorskim zaprezentował kombinację V Symfonii Beethovena i piosenkę „Toxicity” zespołu System of a Down. USA: 18-latek z Kielc coraz bliżej finału w amerykańskiej edycji “Mam talent”. Stary, rozwalasz system” - piszą amerykańscy internauci. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś grał na gitarze tak.


Niestety Twój system operacyjny nie jest już wspierany i dlatego nie możemy poprawnie wyświetlić tej strony. Programy typu talent show nadal są w naszym kraju niezwykle popularne, jednak królują przede wszystkim te, w których o. Był wówczas najmłodszym uczestnikiem programu w historii. Ana Andrzejewska otrzymała go od Małgorzaty Foremniak! Wśród uczestników, którzy także wywarli wrażenie na jurorach programu byli akrobaci: Maria Gawlik i Julian Waglewski. Duet zaprezentował na scenie akrobacje ikarysjkie.


Prawie pół miliona odsłon ma już wideo z półfinałowym występem Marcina Patrzałka w 14. Zobaczcie wideo z jego występu! Basia Kurdej-Szatan odchodzi z telewizji.

Najlepsze talenty z całego świata. Polak podbija amerykański Mam Talent! Tłumaczenia z najciekawszych audycji zagranicznych Mam talent! Pomoc w zakresie dostępności.


Niesamowite sztuczki z kostką Rubika w amerykańskim Mam Talent! Co cię skłoniło do wzięcia udziału w amerykańskim „Mam talent! Kiedy miałem lat wziąłem udział w talent show w Polsce i to wtedy po raz pierwszy zrozumiałem, że to, co robię, jest ciekawe dla szerszej publiczności i że warto.


Najbardziej widowiskowy talent-show w Polsce powrócił!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty