piątek, 12 sierpnia 2016

Zostawilam i zaluje

Moja historia jakich wiele pewnie, ale zdecydowałam się jednak sięgnąć opini nieznajomych, którzy nie znają mnie, nie znają jego i spojrzą na to wszystko obiektywnie. Zostawilam go, zaluje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Wiem że nikt nie cofnie czasu chociaż tego właśnie bym chciała. Nie oczekuje również ze ktoś zna złoty środek na moją sytuacje.


Chcę tylko aby nikt z Was nie popełnił takiego błedu. Ta wyprawa wyleczyla mnie ze wszystkiego. On juz nie byl tym slodkim chlopcem, ktorego poznalam, wyrosl na totalnego materialiste, no i zdradzil bez mrugniecia okiem swoja dziewczyne. Do dzis go wspominam, z rozczuleniem i rozrzewnieniem i dziekuje Bogu, ze pozwolil mi poznac i ta wielka pierwsza milosc i ten ogromny.


Rzuciłam go i teraz żałuję, może mam jeszcze szansę? Olewanie i inny facet przynosi mizerny rezultat. Czasem tych zlych chwil jest wiecej niz dobrych. Re: żałuję, że go zostawiłam.


Mamy po lata, byliśmy razem lat, mieszkaliśmy razem, on sie wyprowadzil i dopiero zrozumialam jak to jest zostać sama. Chcialabym zeby do mnie wrocil, ale on juz nie chce, mowi ze nie moze ze mna. JEGO,byla to piękna miłość,taka o jakiej się marzy całe życie. Mieszkalismy osobno,spotykaliśmy się codziennie. On studiował,ale porzucił studia i poszedł do pracy.


ON poszedł do wojska,pamiętam jak wtedy strasznie rozpaczaliśmy,czuje tą miłość. PL - Byliśmy razem lat, w przyszłym roku miał być nasz ślub. Dzis tego zaluje ,ze wogole o tym myslalam gdyz mam wspanialego malucha,ktory ma juz niespelna 3latka,jest super. Dopoki sie spotykalismy bylo wszystko super, nic nie wskazywalo na to,ze spotka mnie to co spotkalo. Ale wszystko sie zaczelo,kiedy zamieszkalismy razem.


Zaczal pozno wracac,telefon po nocach dzwonil,twierdzil,ze to z pracy. Anna Nejman miała z mężem i niespełna trzyletnią córeczką zobaczyć w Watykanie papieża. Informacja o zamachu na Jana Pawła II dotarła do nich w Wiedniu.


Zamiast do Rzymu, wyjechali do USA. Po latach „Ania od pisania” opublikowała w Polsce „Migdałowy aromat”. A jak ten porzucony chłopak by sie dowiedział prawdy to bedzie miał mysli, czy za chwile dziewczynka znowu sie nie pogubi i nie zakocha w innym. Dostalam wize do Ameryki, spakowalam walizki.


Dzis tylko wielka pustka i beznadzieja zostala. Szkoda ze czasu nie mozna cofnac. Ty byś chciała żeby Ci jakaś laska odbiła chłopaka po pięciu latach razem? PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie. Badoo - czatuj, randkuj i spotkaj się z ponad 4mln osób.


Witajcie dziewczynki, wróciłam na vitalię, by poradzic się Was w jednej sprawie, dawniej wypowiadałam się dając mądre rady,a dziś wracam Jak go odzyskac? No to zanim pójdę lulać: Autorko - brakuje Ci dojrzałości i nie wiesz czego chcesz. Podobno wiemy o sobie tyle, na ile nas sprawdzono. Możemy się zarzekać, że nigdy czegoś nie zrobimy, ale nie jesteśmy się w stanie tego dowiedzieć, dopóki życie nie postawi nas przed wyborem.


Mówią też, że okazja czyni złodzieja. Mnie uczyniła kochanką i kobietą, która z premedytacją rozbiła czyjś związek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty